PM....ek koop mos riempies stoel of twee jarrrre terug in pandjies winkel... lief ou hout, ou goetertjies... en kan vrek oor outydse hangkaste en spieelkaste...
Maar ma gee haar duur eetkamer stel vir iemand...en die verf dit wit, om die outydse wit look te he...oorval op oorval..in stilte...
Ja, die jongklomp wil nie ougoed he nie... solank dit n draag en n knoppie aanhet, is dit reg, maar as dit n slinger aanhet of met hand gewerk moet word, trek n neus op n knop.... wat de hell....
My ma sit met 'trueso'... eetstelle.... en niemand wil dit he nie... ek het ongelukkig nie plek nie.....
Ai.... ai.....
My grootste begeerte was nog altyd om so 8 of 10 reuse rondawels in n sirkel te bou. In die middel n groot lapa, met reuse hout eetkamer tafel en stoele, vir baie mense, en kaste en gas yskaste en gas-stowe.... en ander rondawel vir spens, siekeboeg, en ander vir wasmasjiene of was plek, en n klip-kerkie en dan kom bly mense wat soos ek dink daar, met oudtydse meubelment.
Iewers naby die see, en naby n wildtuin, nie afgelee nie, maar beskermd en privaat.
Ek wil niks weet van op die maan land, ek wil op die grond bly... en nie afhanklik van baie nie... groente tuine, vrugte en speserye tonnels...
Ek wil daaraan geheg wees....