Dankie Raaitjie, dit is 'n maag virus en behoort binne 48 ure opgeklaar te wees. Ek het net so 'n gedoente gehad, maar het dit toegeskryf aan spanning, want dit gebeur mos met my. Hy het medikasie gekry en dit gaan al klaar beter. Ek het Energade gekoop vir die "dehidration" en nou behoort dit goed te gaan.
Dit is hoekom ek nog hier sit, want hy moet die volgende pille 3 uur kry.
Hoe laat jy my nou terug dink aan jakaranda tyd. Ons het mos geglo as 'n jakarandabloeisel op jou kop val terwyl jy swot dan gaan jy 'n onderskeiding kry. (Min ouens weet dat 50 'n slaagsyfer was en 51 'n onderskeiding.)
Hier in die jakarandastad is dit al te mooi, die perstapyt. Die hybuskis, en so kan ek aangaan, die yesterday, today and tomorrow, die jasmyn, die magnolias, pers, pienk en wit, daardie bome met die allerhande kleure blare, (bougainvillea) ag noem dit maar, Oktobermaand is die mooiste maand! Nou is ons in November, die jaar het sy einde (0) gesien.
Ja asseblief, ek sal baie graag daardie opsommings onder oge kry.
Jy is 'n goeie voorbeeld vir ons Raaitjie. My pappie het altyd gesê 'n mens moet nooit ophou om te studeer nie. Al kry jy nie papiere nie, die inligting lê in jou brein, en as daar iets is wat niemand by jou kan wegneem nie, is dit kennis.