Ek het ook n hele paar... en kry soms nie tyd nie... en soms doen ek dit ten koste van iets anders.
Ek voel baie soos Naas... en my geduld is so flippen min... ek weet nog nie wie voor my ingedruk het toe geduld uitgedeel was nie...
Ek skilder ook graag, (olie en acrylics) maar is nie die beste nie, en ek gooi ook weg wat nie vir my reg is nie... en die eerste fout is om te probeer as ek nie in die regte bui is nie... dis n gewaarborgde flop. Ek waag deesdae my hand aan waterverf... dis n ander wêreld glo my.
Ek brand ook tshirts en koffie bekers met vinyls. Dit moet n 2de inkomste wees. Maar glo my mense kry swaar, en daar is hope mensae wat dit doen. PLUS ek kan mos nou nie verkoop nie, oh genade ek is useless.... geen bemarker in my lyf nie.
Ek is n wildlife fotograaf, en sal ook ander shoots doen. Murphey het kom intrek, want albei my kamera batterye het op een slag gekalf. en raai wat kos die generies????
Ook is ek n geregistreerde Toer Operateur, wat van die pestilensie begin het, nie n enkel toeris iewers kon vat nie. Saam met hierdie het ek meer as 20 jaar as n vrywilliger in die fantastiese Hluhluwe-Imfolozi Big5 game reserve gewerk, en ander kleiner parke van Ezemvelo hier in KZN. eK HET AS sTREEKS sEKRETARESSE BEDANK LAASJAAR.
Nou is ek n vrywilliger of member / lid van die Seevaarders Missie. Omdat ek in Internasionale Logistiek werk, het ek daagliks met skepe te doen, so die seevaarders is n groot deel van my lewe.
Ek het my eerste motorfiets gekry in 1983, en ry nou al die honderd jare later, my 7de fiets. Wat ek nie verruil nie. Ek behoort aan geen bikers lub nie, maar ry soms saam Suzuki se mense (meestal omdat dit n Christen groep is). Maar geld is maar min, so ek het baie lanklaas saam hulle gaan ry.
Tyd... ek vat hier en los daar....