Ai PM, my hart gaan uit na julle toe. Sulke huurders kan 'n mens jouself laat vergeet en erge tronktoe-gedagtes vertroetel! Net om jou bietjie op te beur het ek gou die Engelse plasings gaan vertaal met Google se vertaalfunksie
1. Dit is die hondemors wat ek moeilik vind om te sluk.
2. Ek wil 'n paar herstelwerk aan my fornuis doen, aangesien dit my knop teruggeval en verbrand het.
3 .. Ek wil kla dat my pa sy enkel baie erg gedraai het toe hy sy voet in die gat in sy agterste gang gesit het.
4. Hul 18 -jarige seun slaan voortdurend sy balle teen my heining.
5. Ek wil rapporteer dat daar nie teëls op die buitekant van die dak van die toilet is nie. Ek dink dit was 'n slegte wind die ander dag wat hulle afgewaai het.
6 .. My toiletsitplek is gebars, waar staan ek?
7. Ek skryf namens my wasbak, wat van die muur af kom.
8. Sal u asseblief iemand stuur om die tuinpaadjie reg te maak. My vrou het gister gestruikel en daarop geval en nou is sy swanger.
9. Ek vra toestemming om my laaie in die kombuis te verwyder.
10. 50% van die mure is klam, 50% het verkrummel gips en 50% is net vuil.
11. Die buurman langsaan het hierdie groot hulpmiddel wat die hele huis vibreer, en ek kan dit net nie meer nie.
12. Die toilet is verstop en ons kan die kinders nie bad totdat dit skoongemaak is nie.
13. Sal u 'n man stuur om na my water te kyk, dit is 'n snaakse kleur en nie geskik om te drink nie.
14. Ons toiletsitplek is middeldeur en is nou in drie stukke.
15. Ek wil kla oor die boer oorkant die pad. Elke oggend om 06:00 maak sy haan my wakker en dit raak nou te veel vir my.
16. Die man langsaan het 'n groot ereksie in die agtertuin, wat onooglik en gevaarlik is.
17. Ons kombuisvloer is klam. Ons het twee kinders en wil graag 'n derde hê, so stuur asseblief iemand om iets daaraan te doen.
18. Ek is 'n alleenstaande vrou wat in 'n woonstel op die onderste verdieping woon, en wil u asseblief iets doen aan die geraas wat die man elke aand bo -op my maak.
19. Stuur 'n man met die regte hulpmiddel om die werk te voltooi en my vrou tevrede te stel ...
20. Ek het die werknemer ses keer op die vloer neergelê, maar ek is nog steeds nie tevrede nie.
21. Dit is om u te laat weet dat ons toiletstoel stukkend is en dat ons nie BBC2 kan kry nie.
22. My struik is regtig aangegroei aan die voorkant en in my agterste gedeelte groei swam. (Ja, ek dink dit is baie ernstig)