Author Topic: Huurders se klagtes  (Read 4265 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Huurders se klagtes
« on: September 03, 2019, 07:16:11 AM »
Huurders se klagtes  :bootyshake: :icon_biggrin:

1. It's the dogs mess that I find hard to swallow.
2. I want some repairs done to my cooker as it has backfired and burnt my knob off.
3.. I wish to complain that my father twisted his ankle very badly when he put his foot in the hole in his back passage.
4. Their 18 year old son is continually banging his balls against my fence.
5. I wish to report that tiles are missing from the outside toilet roof. I think it was bad wind the other day that blew them off.
6.. My lavatory seat is cracked, where do I stand?
7. I am writing on behalf of my sink, which is coming away from the wall.
8. Will you please send someone to mend the garden path. My wife tripped and fell on it yesterday and now she is pregnant.
9. I request permission to remove my drawers in the kitchen..
10. 50% of the walls are damp, 50% have crumbling plaster, and 50% are just plain filthy.
11. The next door neighbour has got this huge tool that vibrates the whole house and I just can't take it anymore.
12. The toilet is blocked and we cannot bath the children until it is cleared.
13. Will you please send a man to look at my water, it is a funny colour and not fit to drink.
14. Our lavatory seat is broken in half and now is in three pieces.
15. I want to complain about the farmer across the road. Every morning at 6am his cock wakes me up and it's now getting too much for me.
16. The man next door has a large erection in the back garden, which is unsightly and dangerous.
17. Our kitchen floor is damp. We have two children and would like a third, so please send someone round to do something about it.
18. I am a single woman living in a downstairs flat and would you please do something about the noise made by the man on top of me every night.
19. Please send a man with the right tool to finish the job and satisfy my wife...
20. I have had the clerk of works down on the floor six times but I still have no satisfaction.
21. This is to let you know that our lavatory seat is broke and we can't get BBC2.
22. My bush is really overgrown round the front and my back passage has fungus growing in it. (Yes, that's very serious I think )

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
Re: Huurders se klagtes
« Reply #1 on: September 04, 2019, 03:17:05 PM »
 :toothy4: :icon_biggrin: :icon_biggrin: Ek kom lees dit alweer ...
adéle  :grommit:

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Huurders se klagtes
« Reply #2 on: September 04, 2019, 11:11:32 PM »
Hahahaha, moenie alleen voel nie mater, ek het my gekraak toe ek dit raaklees en nou weer geniet  :toothy4: :headbang:

Offline Assie

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 480
  • Gender: Female
Re: Huurders se klagtes
« Reply #3 on: September 05, 2019, 12:48:55 PM »
Huurders se klagtes.
Daai tyd toe Ou Ta so probeer Ingels praat het kom hy die oggend laat hier op die werf aangedrentel nadat ek en Oupa maar solank hoenders kos gegee het en vir blommetjie gemelk het.
Oupa wil weet hoekom Ta laat is (en baie na tiermelk stink)
Sy antwoord...
Maai wekker-thingie goes off at 6 ou klok not nouwing dhat it was already 8 ou klok.
Oupa se later vir my "Tiermelk maak 'n mens sterk en laat die tyd stilstaan."


 :mumum:

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Huurders se klagtes
« Reply #4 on: September 06, 2019, 07:30:31 AM »
Ek sal moet gaan hoesgoed soek hahahahaha. Skoon verstik soos ek lag  :headbang: :hello2:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Huurders se klagtes
« Reply #5 on: September 13, 2021, 02:39:59 PM »
Al hierdie klagtes is my klagtes nadat die huurder met 'n hofbevel uit my huis gesit is.  Agt maande later, toe gee die magistraat die bliksem nog drie maande grasie, want waar moet die arme man dan nou heengaan?  Hel toe!
Om te weet is om te verstaan.

Offline Assie

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 480
  • Gender: Female
Re: Huurders se klagtes
« Reply #6 on: September 13, 2021, 03:05:58 PM »
Die wet beskerm die wetters en gee hulle nog meer kans om skade te veroorsaak.

 :mumum:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Huurders se klagtes
« Reply #7 on: September 13, 2021, 03:18:53 PM »
Ons moes geute vervang wat vol sement gepomp is.  My tuin is so verwaarloos dat jy dit nie eers 'n tuin kan noem nie.  My pragtige broodbome en strelitzias is alles verwyder.  Die wetter het twee palmbome afgesny en 'n lapidated braai tussen in gebou.    Drie vragte vullis om te verwyder.  Die plaveisel is so stukkend getrap dit het my R16 000 gekos om te herstel. 
Ons moes die woonstel se matte met teels vervang, dit is so vieslik bemors van diere urine dat jy nie eers jou asem daar kon kry nie. 


Ek wil eintlik nie eers begin nie, want dit maak  my van vooraf woedend.
Ons het vir die nuwe huurder in die woonstel laat weet dat hy eers die sleutels kan kry sodra die betaling in my bankrekening wys, nikse ge bewys van betalings nie.  Nou is hy skoonveld!  Good riddence. 
Die vorige ou wat die huis gehuur het, het 'n bewys van betaling gebring met FNB se stempel op.  FNB het net gesê hulle weet nie waar hy die stempel vandaan gekry het nie.  Hulle bedrogafdeling het ook nie eers 'n poging aangewend om dit na te speur nie.  'n Jaar later en R12 000 se kostes kon ek my woning terug kry, in chaos! 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Huurders se klagtes
« Reply #8 on: September 20, 2021, 10:18:42 AM »
Ai PM, my hart gaan uit na julle toe. Sulke huurders kan 'n mens jouself laat vergeet en erge tronktoe-gedagtes vertroetel! Net om jou bietjie op te beur het ek gou die Engelse plasings gaan vertaal met Google se vertaalfunksie  :icon_biggrin:

1. Dit is die hondemors wat ek moeilik vind om te sluk.
2. Ek wil 'n paar herstelwerk aan my fornuis doen, aangesien dit my knop teruggeval en verbrand het.
3 .. Ek wil kla dat my pa sy enkel baie erg gedraai het toe hy sy voet in die gat in sy agterste gang gesit het.
4. Hul 18 -jarige seun slaan voortdurend sy balle teen my heining.
5. Ek wil rapporteer dat daar nie teëls op die buitekant van die dak van die toilet is nie. Ek dink dit was 'n slegte wind die ander dag wat hulle afgewaai het.
6 .. My toiletsitplek is gebars, waar staan ​​ek?
7. Ek skryf namens my wasbak, wat van die muur af kom.
8. Sal u asseblief iemand stuur om die tuinpaadjie reg te maak. My vrou het gister gestruikel en daarop geval en nou is sy swanger.
9. Ek vra toestemming om my laaie in die kombuis te verwyder.
10. 50% van die mure is klam, 50% het verkrummel gips en 50% is net vuil.
11. Die buurman langsaan het hierdie groot hulpmiddel wat die hele huis vibreer, en ek kan dit net nie meer nie.
12. Die toilet is verstop en ons kan die kinders nie bad totdat dit skoongemaak is nie.
13. Sal u 'n man stuur om na my water te kyk, dit is 'n snaakse kleur en nie geskik om te drink nie.
14. Ons toiletsitplek is middeldeur en is nou in drie stukke.
15. Ek wil kla oor die boer oorkant die pad. Elke oggend om 06:00 maak sy haan my wakker en dit raak nou te veel vir my.
16. Die man langsaan het 'n groot ereksie in die agtertuin, wat onooglik en gevaarlik is.
17. Ons kombuisvloer is klam. Ons het twee kinders en wil graag 'n derde hê, so stuur asseblief iemand om iets daaraan te doen.
18. Ek is 'n alleenstaande vrou wat in 'n woonstel op die onderste verdieping woon, en wil u asseblief iets doen aan die geraas wat die man elke aand bo -op my maak.
19. Stuur 'n man met die regte hulpmiddel om die werk te voltooi en my vrou tevrede te stel ...
20. Ek het die werknemer ses keer op die vloer neergelê, maar ek is nog steeds nie tevrede nie.
21. Dit is om u te laat weet dat ons toiletstoel stukkend is en dat ons nie BBC2 kan kry nie.
22. My struik is regtig aangegroei aan die voorkant en in my agterste gedeelte groei swam. (Ja, ek dink dit is baie ernstig)
« Last Edit: September 20, 2021, 10:20:35 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Antjie Patat

  • Matroos
  • Suigeling
  • Posts: 176
  • Gender: Female
  • Passievol Afrikaans!
Re: Huurders se klagtes
« Reply #9 on: September 20, 2021, 11:28:32 AM »
Ek my nou amper per ongeluk verstrengel in die foon koord van die lag...
Ingils is n groot strik vir ons boere kinders hoor.
Ons praat vinnig, en ons brein vertaal sommer so pratend....

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Huurders se klagtes
« Reply #10 on: September 20, 2021, 11:33:23 AM »
Dit is skreeusnaaks.  :toothy4:
Om te weet is om te verstaan.