Anton, ek het so bietjie voelers uitgesteek by my vriendin (Anna-Marié van Jaarsveld) in SA wat self 'n onderwyseres is, sy het dit vinnig vir my so uiteengesit:
Inleiding wat 'n vraag of 'n stelling of n grap of so iets kan wees.
Dan inhoud.
3 punte elk met n bron. By ons kan hul die bybel as een verwysing gebruik en die ou kleintjies mag sê my ma sê altyd of my oupa sê
altyd...
Dan n slot wat aansluit by die inleiding, m. a.w die inleiding se vraag of wat ookal word soort van herhaal in die slot met n gevolgtrekking
Bv. Tema droom
Titel. Droom groot
Inleiding. Wie van julle hou nie van droom nie. My lekkerste drome gaan oor kos. As ek droom ek eet dit, voel my hele lyf gelukkig en kan ek selfs brokkoli na roomys laat smaak. As ek droom.... Dit laat my wonder of drome waar kan word
Dan oortuig jy die gehoor in 3 stellings met verwysings dat drome wel bereik kan wors. Bv mense wat hul drome bereik het en dinge wat hul gese het. Artikels oor so ieta. Ens.
Slot. So dames en here. U sien. Drome word waar. Jy kan daardie brokkoli na roomys laat smaak, maar dan moet jy dit maak gebeur.
Hy sal nou net baie eenvoudiger taal gebruik. Dit help om bietjie humor in te bring. En die lyfie moet saam werk. Dis soos gesels met iemand maar jy moet die ander ou oortuig dat jy reg is. As jy klaar gepraat het, moet hulle almal brokkoli na roomys wil laat smaak
En gebruik woordeskat wat klein kindjie kan verstaan en gebruik. Sodra jy groot woorde gebruik waarvan die gehoor dalk ook die woordeboek wil gryp, kom hul agter jy het dit gedoen en penaliseer hul die kind.
Dis hoe dit by ons werk. Ek weet nie van ATKV nie