Om 'n romantiese Maandagaand te beskryf is ietwat moeilik, ek meen ... wat kan nou romanties wees aan 'n Maandagaand, duhhh
Verlede jaar het my lewe mos ietwat verklein, eintlik heelwat ... ee ... sommer baie wat, maar ook het ek geweet daar wag 'n nuwe lewe; 'n nuwe groei in die nasomer van my lewe. So het ons mekaar leer ken, nuwe blaartjies met sorg afgestof gehou, takkies kalm gesnoei en enkele blomknoppe vreugdevol dopgehou om die eerste kleure in die dagbreek waar te neem. 'n Lekkerte wat ek met albei hande vashou en koester en wat nou al in ernstige planne vasgedraai word.
Gister moes ek Welkom toe met die Oord se bakkie, eintlik mos die staat se bakkie want ek werk by die dept toerisme. Soms is ek verplig om van die werkers saam te neem dorp toe en gister was dit weer so. Die man het 'n afspraak gehad by 'n chirurg. Ek het by baie plekke aankope gedoen en kwotasies aangevra en toe vir hom gaan wag, maar hy het eers na half 7 uitgekom, voorskrif en plekbespreking vir 'n operasie in die hand.
Eben was die naweek hier en kom nooit op 'n Maandagaand hiernatoe nie. Ek gaan gewoonlik Dinsdag- en Donderdagaande weer dorp toe. Hy sms toe so teen sesuur [al donkerskemer] en vra wat ek maak, hoe my dag verloop het ens. Ek was nog in Welkom!...
Na 7uur kom ek om die hoek van die vorige huis en verwag om my huis in donker te sien met Boela en Lulu angstig voor die hek. Maar daar is alles verlig, die mototrhuis- en kombuisligte en al die buiteligte was aan.
En binne: die heerlikste kos, amper reg vir aansit, 'n glas cokiwyn ook opwag ... en die dierbaarste man onder die son se arms het om my moee' lyf gevou.
hy gee 'n heel ander betekenis aan die woord 'romanties'