Heel onder op die lys is daar Forum Stats waar jy kan sien hoeveel posts daar is en wie is ons laaste nuwe gas, onder dit is Users Online, as jy daar kliek kan jy sien watter onderwerpe gelees of gedruk word. As jy aangeteken is dui dit jou naam aan andersins is dit net besoekende gaste wat meestal net lees en ampertjies nooit woordspoortjies vir ons los nie. Maar weens hulle besoeke kry ek kans om oral weer saam te lees wanneer ek tydjie steel vir die Forum.
Daar kan jy ook sien watter onderwerpe watter tye gelees is. Ek het die volgende 'gecopy' van die onderwerp nadat ek gekliek het.
Guest 10:41:09 PM Viewing the topic 'n Hand en tand, hart en long bekgeveg teen PH (Pulmonale Hipertensie).
Guest 10:40:58 PM Viewing the topic 'n Hand en tand, hart en long bekgeveg teen PH (Pulmonale Hipertensie).
Guest 10:40:45 PM Viewing the topic 'n Hand en tand, hart en long bekgeveg teen PH (Pulmonale Hipertensie).
Guest 10:40:38 PM Viewing the board index of Die Afrikaanse Forum.
Guest 10:40:30 PM Viewing the topic 'n Hand en tand, hart en long bekgeveg teen PH (Pulmonale Hipertensie).