Ek WEET dis groot werk. Maaaaar... ons doen net beterder en beterder soos ons vorentoe gaan met boeke.
Ek is versot op C. Louis Leipoldt se 'Kos vir die Kenner'.
Ken julle hom?
Dis oeroue, natuurlik, staaltjies en vertellings met 'resepte' daarby. Skreeusnaaks.
Hier volg 'n afval-soppie uit die boek:
Pluimvee-afvalsoep
Gebruik die magies, lewer, hart, nekkies, ens van hoenders, duiwe, eende of enige soort pluimvee. Maak goed skoon in kokende water en sny in stukkies. Sit in die kastol met die koppies water vir elke koppie afval, twee fyngesnyde uie, 'n bossie tuinkruie en die skil van 'n halwe suurlemoen. Laat mooi kook totdat die vlees sag is. Haal die afval uit en voeg nou 'n paar koppies goeie bouillon (??) by die soep, kook stadig totdat dit tot die helfte verminder is, gooi deur 'n doek, verdik met fynmeel, voeg by twee kelkies sjerriewyn, die sap van 'n suurlemoen en 'n lepeltjie vol worcestersous of ketjap (???). Roer in sout en peper, kook vir 'n paar minute en dien op.
Nog een:
Gebraaide Likkewaan (JA, likkewaan!!):
Likkewaanvlees is soms te kry, maar daar die dier as 'n lekkerny deur die Chinese beskou word, is dit duur. Soms is daar egter geleentheid om 'n likkewaan op die plaas te skiet, en dan is dit die moeite werk om dit vir die tafel klaar te maak...
Bid jou dit aan. Maar as jy krokkedil kan eet, kan jy likkewaan eet. Seker maar die selle ding.
Wat van : Skilpad in Aspiekjellie..??
Ek dink dit sal 'n pragboek wees. Bietjie resepte met baie humor.