Mmm ek dink ek pas ook in by die INFJ. Ek is uit en uit 'n introvert. Ek trek myself in my dop soos skilpad as ek te veel mense om my het. Daardie derde oog dink ek wil ons nie aanvaar nie, omdat ons nog so iets het soos 'n geloof. Want daardie derde oog se eintlik vir jou goed wat nie Christelik aanvaarvaar is nie. 'n Sesde sintuig se vir jou "Ho stop die lorrie" Hierdie ou is nie wat hy voorgee hy is nie, of ek moet hier so 'n bietjie stadiger ry, jy weet nie hoekom nie, en dan doen jy dit, en as jy so oor 'n paar nute op 'n plek kom dan sien jy daar het iets oor die pad geloop en iemand anders het die ding getrap. het jy vinniger gery kon dit jy gewees het.
Daardie derde oog, is weer, en ek gaan hier iets noem wat ek telke male met 'n vee van die hand wegwaai, en eers onlangs besef het, dat hierdie ding wat ek sien, eintlik 'n boodksap is wat aan my oorgedra word, om myself voor te berei op dit wat gaan volg.
Ek sien 'n bewegende skaduwee, partymaal baie groot, partymaal baie klein, partymaal stam en stadig, partymaal baie vinnig soos blits. Elke keer na ek daardie skaduwee gesien het het iemand in my familie totsiens gese. Die laaste keer was verlede jaar 'n maand voor my aanstaande skoonseun se motorongeluk.
Die skaduwee se nie vir my wie dit is nie, die grote van die skaduwee se wel of dit 'n groot persoon of 'n kind gaan wees. Ek het eers verlede jaar besef ek moet dit nie afmaak as sommer net iets wat ek dalk gesien het of dalk nie gesien het nie.