Hier waar ons bly, ons kan dit nie "woon" noem nie, was die plek in rep en roer die afgelope week.
Die toerismeraad het die ouens in kennis gestel dat hulle inspeksie kom doen. Hulle wou sommer ons kamer se mure kom afskuur en verf terwyl ons hier bly. Huhhhh! Ek heg 'n paar foto's aan sodat julle kan sien hoe dit lyk.
Ek is vreeslik jammer, maar ek betaal nie vir 'n plek waar hulle kom skuur en verf terwyl ek hier is nie. Wat my aanbetref werk dit nie so nie.
Maar nou-ja, die res van die plek het 'n vinnige verf gekry, al die mooiste goed is uitgehaal en ten toon gestel. Ons ken nie die plek nie!
Skoon "smart" hoor. Alles is gespit en gepolish, die tuin is gevee en die gras is gesny! Ons het tot sagte wit handdoeke gekry met hulle embleem op geborduur. Te mooi seg ek vir u. Te mooi!
Die beddens het mooi "throws" oorgekry en iewers het 'n paar mooi dekorasie-kussings uitgekruip.
Teen half twaalf vanmiddag pop hier 'n klomp karre op en die mense peul daaruit. Die plek is sommer stampvol.
Een uur daag die madame op. Sy is baie beindruk met die plek. Man, dit lyk dan so mooi! Sy neem 'n paar foto's en toe sy weg is kom haal hulle die mooi handdoeke en die res. Wat 'n klug!