hier is van my stories
ek het al baie geskinny dip en doen dit steeds as ek die kans kry. ons het nie 'n swembad nie maar 'n ou 5000 liter watertenk wat ek op 1 meter hoogte afgesny het. dit staan hier langs die huis op die gras en lyk soos 'n portapool. waneer ek inklim trek ek dadelik uit om te skinny dip. kan nou nie juis swem daarin nie maar afkoel wel, soms met 'n yskoue bier in die hand, soms met 'n bottel vonkelwyn langsaan op die tuin tafel.
toe ek op hoërskool was, het ek en paar pelle 3 desember vakansies op 'n plaas hier naby langs die breërivier gaan kamp, so 5 dae elke keer.
met die trekker en sleepwa daarheen gery. ons het saamgeneem: matras en slaapsak en kussing, handdoek, seep, tandeborsel, kos en nodige kosmaak goed, en drank en sigarette en vuurhoutjies en die klere aan ons lyf. dit was heerlik warm, onder die bome sonder tente geslaap. heeltyd vuurgemaak en baie nonsens gepraat en ons groot gehou deur te drink en te rook.
wanneer ons daar aangekom het, het ons eerste ons klere uitgetrek, kaal in die rivier geswem en dan die goed van die sleepwa afgelaai. ons het weer klere aangetrek wanneer ons terug huis toe gegaan het na 5 dae. soos nudsite kaalgat geloop die hele tyd.
was in januarie net na nuwe jaar, lekker warm weer maar heerlik onder die bome. in daai tyd ook niks ander mense gesien nie.
deesdae is die rivier se water seker nie meer skoon nie en die mense loop ook rond daar, sal nie weer so veilig daar kan kamp nie.
daar kom nog...as julle wil hoor