En ekke dans ewe opgewonde die foxtrot (nes die rot en die
fox) op sewe plekke. Moenie begin sweet en dink dit is 'n aardbewing nie - moes jou net jubelende laat weet: PM, jy is die diamant in die ring van doring!
Net so tussen jou en my - wat maak 'n ma en pa in spasma en hoekom bewe die res van die gesin met eer as hulle ouers iets probeer besweer? Die eer in beheersd en eerlik kan ek nog verstaan, maar krap alweer kop oor die voorkoms daarvan in eers en smeer. Waarheen vaar die een as daar gevaar heers en dalk sal iemand wel vir ons kan beduie wie de duiwel is die ou in blou wat rou in mevrou?
Woordmatertjie, ek wonder hoeveel mense weet giggels word in 'el' gemeet en wat weeg ons wanneer ons beweeg? Wee' jy dalk presies hoe dig is die moed van 'n weemoedige en wat raak op as ons stop? Ek verstaan ook nie mooi hoe daar 'n os in brose kan pas nie!
Assebliefie my lief, dan wil ek ook graag weet watter soort tertjies eet kaboutertjies en hoekom is daar van 'ou ertjies' ter sprake hier? Ek wonder of iemand al die uil kon hoor of sien as hulle huil van 'n ui? Hoe arm is warm en wie lek regtig alles wat lekker is?
Eish! Nog iets wat my onderkry - het jy ook al gewonder hoekom is daar 'n tong in biltong, en hoe lyk die ot in 'n grot? Hoe verklaar ons die ton van geluk, in 'n ongelukstoneel? Wie gaan uit as mens iets besluit en wie trek weg as een intrek?
Daar is darem een ding waaroor ek nie hoef te top nie, want my Outop is 'n bedrewe tegnikus op die gebied van be(h)koorlik kus; daarom sing my kop nog steeds as dit die kussing raak saans en dan weet ek - die dierbare ou monster van my, is 'n ware ster!