Ek verkies stilte om my.
Daar is klanke wat my baie irriteer.
Toe ek tiener was en so in die vroeë 20 moes ek ook heltyd musiek om my hê. Dis nou musiek soos abba, queen, be egees, neil dimond, pussycat ens.
Deesdae het ek baie musiek op my selfoon, nogal van daai musiek, en kan enige tyd luister daarna, maar ek sit dit nooit aan nie.
Hierrie boobbox musiek wat mens so uit karre en taxis hoof irriteer my vreeslik.
as ek in ,n werkswinkel is en iemand kap met 'n hammer op 'n stuk yster dan irriteer dit vreeslik maar as ek self kap dan pla dit niks.
ja daai skop fietse is ook erg.
see en waterval klink mooi.
i V 8 enjin met 'n diep grom, diesel of petrol klink mooi maar nie die skril geskree van klein enjins wat klomp perde uitskop nie.
trein, stoom of diesel, se klank is ook mooi, en die tik tik wat die wiele op spore maak ook.
wind wat waai klink mooi maar as die wind 'n deur oop en toe klap of 'n lap of iets waai kan dit irriterend raak.
die geluid ( geraas) van baie mense wat in 'n gebou ( vrywillig) vasgekeer is met iets soos 'n skemerkelkie of partytie waar meer as 8 mense is....daai gedruis irriteer my en ek kan nei eers hoor wat ander mense vir my probeer vertel nie ( half doof die kant)
'n radio wat sleg op stasie is en so suis.....dit irriteer erg.
sommige mense se stemme is ook irritereind ( dlak is my stem vir ander ook irriterind0 ek dink nou maar aan jay naaaido.....sy stem was/is maar nie lekker op my oor nie, oj en dan Allan Boesak ook. sorry as ek dalk nou beledigend is, hulle kan nei help ( soos ek ) dat hulle stemme so klink nie.
keffer honde ja en selfs groot honne eintlik enige honde wat nie weet om na 5 blaffe hulle bek te hou is ook erg irreternd.
'n dronk mens wat skel....erg baie erg, veral as dit 'n vrou is.
sommige mense wat sing, veral die wat so hoog sing dat jy nieeers kan hoor of verstaan of uitmaak wat hulel sing nie, nee dankie nie vir my nie.
ja so sal elkeen klanke in die lewe hê wat sleg klink of wat mooi klink, en issie te sê dat wat jy van hou gaan ek van hou en vice verca.