Wie se plig is dit om kinders maniere te leer? Ek het altyd gedink dis die ouers s'n, maar tot my skok moes ek die laaste paar jaar agterkom dis hoofsaaklik onderwysers en oppassers s'n. Maak my nogal moerig en soms, net soms, jeuk my hande vir pa, ma en kleinding.
Gister het my seuntjie weer 'n slag opgedaag vir dagsorg nadat hy meer as 'n week by sy ouma was. Sommer met die intrapslag het die trane gevloei en hy was regtig ongedurig. Ek het hom 'n persentjie belowe vir kersfees en dog okey, kom ons koop dit nou maar. So belowe ek hom ene as hy ophou huil. Ons is dorp toe en by die PEP boutique kry ek toe 'n mooi helikopter wat natuurlik my sak pas. Nodeloos om te sê, dit het groot pret verskaf vir so 'n paar minute en toe begin die man die ding uitmekaar haal. Ek wou stuipe kry! Toe sy ma hom kom haal, is sy baie beïndruk met die persent. Ek noem dit toe vir haar dat hy klaar die wiele afgebreek het. Haar reaksie? O ja, dis hoe hy dit doen. My f#$%&^@!
License to kill? Mooi so my seun, dis hoe mens leer. Gmf!!! Ek mors nie weer my swaarverdiende geldjies op hom nie.
Leer mens nie jou kind van kleins af om sy goed op te pas nie? My kinders het nou nog van hulle speelgoed wat hulle op 4 jarige ouderdom gehad het. Ander mense se kinders het hulle goed gebreek. Ek onthou nog goed hoe kwaad Anchen eendag was vir 'n ander kind wat haar goed gebreek het. Sy was toe net so oor die 4 jaar. Sy het handjies in die sye gestaan en beslis gesê: Hierdie speelgoed word nou gebêre, want julle breek my goed.
Is ek verkeerd as ek sê dat 'n kind van 4 laaaaakal die begrip van moenie goed breek nie, moet baasraak? Myne het. Ag nee wat, mense moet nie so maklik kinders kry nie. Daar behoort 'n eksamen te wees vir voornemende ouers. Magtag!