En soos die penne losser raak; vloei die raad ook oor die toonbank - word ons ingelig (kreatief hoe dan anders) oor die gevare van die wingerde
Mel:Soos ons weet, vernietig oormatige gebruik van alkohol breinselle.
Maar natuurlik val die alkohol die stadigste en swakste breinsel eerste aan.
Op hierdie manier, deur gereelde gebruik van alkohol, word die swakste en stadigste breinselle vernietig, wat dan die brein vinniger en meer effektief laat funksioneer
... en dit is hoekom jy altyd slimmer voel na 'n paar doppe!"
Dit is nou presies hierdie tipe storietjies wat die nageslag nooit mag uitvind as jy hulle ook in lyn wil hou nie!
Wyse woorde van bertha badprop:... onthou net om asb aan die regte kant van die draad te wees sodat jy nie later gekastreer word deur jou eie woorde nie.
... die lewe is te kort om met gekrimpte onderbroeke hier rond te dwaal.
Piet Magriet:Wat goed werk vir die waggelsiekte is twee groooot glase water en twee hoofpynpille voor jy gaan slaap.
Ek kan nie saampraat oor babbelasie nie,
drank vang my te gou
om iets daarvan oor te hou!
Lorraine: Ek is OP soos bruilofskos. Ek wil nie nou hoes, poep of paniek saai nie, maar ek is so moeg julle sal my drank vanaand met 'n voedingsbuisie EN aarvoeding gee
My vorige predikant se vrou (julle sal mal wees oor haar) het altyd gesê : "'n mens doen eers en dan vra jy agterna omverskoning!"
'n Vrou is eintlik baie meer sensitief vir die sensuele as die seksuele. Die seksuele kom vanself as die sensuele reg is.
En so draai Lorraine toe wyslik die gesprek en gesels ons oor die bekommerniste (soos in terroriste) van ons voorkomsteEk sal gelukkig ook nooit aan 'n gesplete persoonlikheid kan ly nie, my lyf is te groot. Dis die wat ek altyd sê - ek is nie vet nie, ek KORT NOG NÉT 'N KOP - dan is ek 100% reggebou.
Ek was 'n 10 pond baba. Dit is dus nie my probleem dat ek vandag so gewigtig is nie, ek is so gebore met daai voorsprong . . . of is dit nou 'n agterstand???
Kommentaar op die onooglike kurwes:Aldus Meraai: Ons het kurwes wat 'n landrot seesiek sal maak
Aldus PM: Dit lyk vir my meer na slaggate!
Skuldig begin ons toe dink aan minder eet en Stoffeltjie dra fotos aan van plankdun geraamtes wat nog asemhaal. Raak die woorde anoreksies minder!Meraai: Kleine plankie!! (om die of een of ander rede pas grote griet net nie hier nie)
Piet Magriet: Het jy geroep Raaitjie? Hier is Grote Griet!
bertha badprop: en ek in my geboortepakkie is nou nie wat picasso sou kuns noem nie!