Gelukkig is ek ge-lawyer, so sy gaan uit.
Wel een of ander tyd.
Ek moet by se die goed wat vriende en familie bereid was om alles te doen eish, is ek bly ek is nie in haar skoene nie.
Ongelukkig, gelukkig vir haar sou ek nie met my gewete kon saam leef nie. So ek kon dit ook nie doen nie.
Nou wag ons maar vir haar om te besluit om uit-te-trek-wanneer-dit-haar-pas, natuurlik. Ons wil haar nie verontrief nie. Nee nie ons nie.
Maar sy gaan 'n kleine verrassing kry, wanneer sy eers uit is. Ek gaan dit nie net daar los nie. As sy my nie elke sent gee en as daar enige skade is ook plus, Taranee my swart-vierbeen poppie is gister in die hospitaal oor sy nie die stress kon hanteer nie.
Ja ja lag maar, maar die poppie het 'n maagwandsuur of so iets gekry oor die mense wat op my skreeu en polisie hieraan bring en en en...
wonder of dit in die hof sal werk
Elkgeval ek gaan dit nie net so laat gaan nie. As ek kan uitvind na wie sy trek sal ek (natuurlik nadat sy getrek het) hulle kontak en waarsku waar toe sy instaat is.
Natuurlik sal die vorige mense nie die persoon sleg inkleur nie. Net soos ek wil ek net van haar ontslae raak. As ek vir almal vertel hoe sleg sy is gaan sy flip nooit trek nie....Jammer, maar dis so..