Ja haastag ( soos my ouma altyd geseg het) is nie altyd gou nie
Wie se skuld dit was weet ek nie en wat daar gebeur het weet ek nie maar ten minste 'n paar mense se lewens het vanoggend vinnig 'n verandering van glad verloop ondergaan.
Iemand was haastig en op 'n manier het 2 lorries mekaar gegroet by ons kruis op pad dorp toe en dit was die resultaat.
Die leë lorrie staan in die sloot en sy bek het seer gekry en is daar weggesleep.
Die ander lorrie het vol vrag gehad en 'n hele paar wingerd stokke verniel en sy vrag langs pad afgelaai.
dit was vanoggend so om en by 9 uur se kant wat dit gebeur het.
Ek het paar keer daar verby gery vandag en gesien die leë lorrie is later uitgetrek en weggesleep worcester toe.
Die ander een se vrag is eers langs di epad opgestapel en toe is die lorrie uitgetrek en langs die pad staan gemaak om weer die vrag te laai.
ek het 6 uur se kant weer daar verby gery en die vrag word toe vasgemaak en die lorrie se kop staan oop en die werktuigkundige krap daar in sy breins en die waaier staan op die dieseltenk. ek dink dit kan dlak nog 'n tydjie neem om weer op pad te kom.
dink net wat se ontwrigting is dit nou, vrag is laat, ander vrag wat gelaai moes word is ook nie gelaai nie, die eienaar van die leë lorrie is seker ook die maai in oor sy lorrie nou nie kan werk nie.
ek weet nie wie was die haastige een nie maar haastog was nie vir hom gou nie.