Ek is maar lig op (pille) petrol. Die flippen goed maak my gewoonlik sieker as wat ek is. Dokters het al gesê ek moet aan alternatiewe genesing dink (akkupunktuur, fisio, ens ens).
Ek was 2010 en 2011 baie erg siek aan bronchitis, longontsteking, griep, verkoue . . . so erg dat dit naderhand oorgesit het in seisoenale asma. Pompie, kortisoon, REEKSE antibiotika ens ens ens. En hoe meer ek drink, suig, gorrel, snuif, pomp . . . . hoe sieker word ek.
Op 'n dag seg die dokter hy gaan nou vir my Tecsa 10 (antihistamiene) voorskryf om te kyk of dit nie wil help nie. Wel . . . . 2012 se winter (en die jaar) is amper verby . . . nie eers 'n enkele verkoue, hoes, keelseer, loopneus vir die hele jaar gehad nie. Nie eers 'n vitamine pilletjie gedrink nie. Rondom my het die helde geval en ek het sterk gestaan!!
Ek weet baie mense reken om elke dag 'n antihistamiene te drink is seker ook nie goed nie, maar as jy kyk na die handvol goed wat ek moes in . . . drink ek sonder om te protesteer elke aand liewer my Tecsa 10. Maak my nie lomerig nie en kan geen newe-effek agterkom nie. Vir ongeveer R50 pm is dit 'n bargain. En jy kan dit sonder voorskrif koop!!