Author Topic: Wanneer die onbekende jou bang maak  (Read 11344 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Gawelina

• Regular Members
  • Snuiter
    • Gawelina
Wanneer die onbekende jou bang maak
« on: August 27, 2012, 08:03:02 PM »
Dalk is dit wroeg of dalk is dit nie.  Tog is die realiteit soms 'n goeie mengsel van die twee.  Ek is skaars ek weet, maar soms is daar redes.  

‘n Mens se lewe is mos in stadiums en fases ingedeel. Stadiums kom in jou kinderjare – terrible two’s, fokken fours, mislike twaalfs en hormonale tieners.  Dan verlaat jy skool en nou beleef jy fases – studentfase, groentjie by die werk, pas getroud, pajamadril en vuil doeke, middeljare, aftrede, ouderdom.   Oor geen van hierdie stadiums en fases het jy beheer nie, behalwe dalk die keuses wat jy in jou fase-lewe maak.  Hierdie keuses kan jou maak of breek.

Elke keuse wat mens maak, kom ook met ‘n tikkie onsekerheid.  Doen jy nou die regte ding?  Is daar nie ‘n ander uitweg nie?  Sal dit die beste besluit wees?  Dit is hierdie keuses wat my in my middeljare, gedurig laat dink.   Toe ons die sekerheid van die onervare jeug gehad het, het keuses maklik gekom en die gevolge eers later.  Nou is ek geneig om die gevolge te sien voor ek nog by die vraagstuk kom.  

Oudag is iets wat met ander mense gebeur.  Aftree en leë nes sindroom is iets wat met ander mense gebeur.  Slegte keuses vir skoonseuns en –dogters is iets waarmee mens met ander mense simpatie het.  Jy hoor van die dinge en kry almal so jammer, maar sê nou net jy word een oggend wakker en jy besef: Gawes!  Jy is ander mense!  Jy kyk in die spieël en jy sien grys hare, plooie, vetrolle en ouderdomsvlekke.  Jy trek ‘n trui aan en jou ma se hande kom by die moue uit en jy skrik, want vandag is jy ander mense.

So het die gawe huishouding nou by ‘n nuwe fase gekom.  Iets wat al baie lank al dreig om te gebeur, maar wat al die betrokke partye verbete beveg het – die ouma en oupa kom bly by ons- fase. Ek weet dat ek op my beste funksioneer op my eie.  Eenkant. Nou gaan dit nie meer so moontlik wees nie.  

Toe ons nou op die punt kom, waar daar geen ander uitweg meer is nie, was dit Bertus wat dit laat gebeur het.  Ek was verbaas, maar ook dankbaar.  Ek sien al die voordele en ek noem al die dinge waarmee oupa en ouma sal moet kan saamleef.  Tog, sal ons almal aanpassings moet maak.  Ek wonder hoekom ek dit nie kan doen nie?  Ek is beslis nie beter as miljoene ander mense wat dit reeds doen nie.  Buitendien het hierdie twee mense hulself te kort gedoen om aan my die lewe en geleerdheid te gee wat ek het.  Of ek nou eerste keuse was of nie.  Ek is dit uit dank aan hulle verskuldig.

So - oor 4 weke begin 'n nuwe fase in ons huis.  Ek moet plek maak vir nog 'n huis se meubels in 'n reeds oorvol huis.  Dit is klaar 'n orgie.  Ek is seker hier gaan snaakse oomblikke wees. Bertus sê ons moenie worry nie.  Ons huis se meubels maak hulle sommer vanself dunner as hulle 'n bakkie met nog meubels sien aankom en as mens uit 'n vliegtuig na ons huis kyk, sal jy sien die mure is bolvorming soos alles plek maak vir nog.  Grootste voordeel is dat hulle nie sommer by ons sal inbreek nie, want een kyk na die chaos hier binne en hulle sal sê: kom ons loop. Hier was klaar iemand. 

Hoop ek kan die grappe ook met julle kom deel.
« Last Edit: August 27, 2012, 08:33:12 PM by Gawelina »

Meraai vannie Baai

• Guest
Re: Wanneer die onbekende jou bang maak
« Reply #1 on: August 27, 2012, 11:13:35 PM »
Soos altyd breek daar 'n glimlag oor my gesig as ek tussen jou lyne begin dwaal  :icon_biggrin: bolvormige meubels heheheh. Matertjie hier is my skouers en 'n mou. Ons is paar keer deur hierdie fase. Met kind en kie en vrinne wat wag vir hulle skip om te land, letterlik.

Wil net he jy moet onthou: Ekke is sooooo trots op julle en wanneer daar die dag nie grappe is maar net trane, is ek hier. Net 'n lyntjie ver. En as daar grappe is, is ek nog steeds hier - die ene ore  :toothy4: Glo hier gaan blaaie vol Gawes-lesse gebore word uit julle nuwe situasie. Sal die skypeskoeter 'n diens gee en nuwe bande bestel. As jy skrou wil ek hom aan die brandskop en laat waai  :love7:

Sterkte my liefste ou sielematertjie met julle verwikkelinge daar. Aanpassing gaan dit beslis wees. Geen lieg. Diekant van die aardbol noem hulle dit 'extended family' en die 'sandwich-situation'. Dit is nou die stadium waar jy jou eie kinders nog onderhou en ook noodgedwonge die voorreg om ook jou ouers te kan help. Soms het ek en Outoppie 'n toring-broodjie gehad waar die skoonfamilie se skoonfamilie ook deel van ons verpligtinge geword het. Baie gelag. En baie gehuil. Hope geduld geleer en kniege vol eelte gebid!

Offline PM

• Administrator
  • Meester
« Reply #2 on: August 28, 2012, 04:03:26 AM »
en ons is almal hier met 'n skouer en 'n ... 'n... sneesdoekie.   :icon_biggrin:
Dinge gebeur met 'n doel en ons weet nie altyd wat dit is nie, maar aan die einde van die dag sal jy sien, dit is ten goede. 
Ek haal my hoed af vir enige gesin wat ouers inneem en versorg.  Dit is 'n geweldige groot taak.  Een ding weet ek verseker, en dit is dat julle verseker daarin sal slaag.  Dat daar baie opofferings gaan wees is ook verseker, maar dat daar baie vreugde gaan wees is ook verseker. 
Die meubels moet maar hul wangetjies insuig en die mure moet maar bol,  :icon_biggrin: gelukkig is daar iets om in te ruil vir 'n brood, as dit nodig is.   :icon_biggrin:  Alle grappies op 'n stokkie.  Sterkte en voorspoed, ek weet sommer dat dit sal goed gaan.  Met twee sulke mense soos julle, met harte van goud, kan dit nie anders nie. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Gawelina

• Regular Members
  • Snuiter
    • Gawelina
« Reply #3 on: August 28, 2012, 06:16:33 AM »
Dankie vir skouers en vriende.  Ek het die gevoel dat ek nog baie skouers gaan nodig kry.  My heel grootste aanpassing gaan wees om nie meer alleen te wees wanneer ek so voel nie.  My arme ma gaan die meeste aanpassings moet maak, want waar haar kruidenierskaste soos soldaatjies in gelid staan, krap jy in myne rond vir wat jy soek. hehehehe. Ek bring nie tyd saam as ek in die kombuis is nie.  Oupa en Ouma moet middae met Cieran en Rian se vrolike laggies en gejil terwyl hulle speel, saamleef.  Naweke sal hulle moet gewoond raak aan vryers wat laat kuier en soms meisies wat gelyktydig PMS beleef, se tantrums moet aanhoor.  Hulle sal moet leer om met 'n toe kamerdeur te slaap as hulle nie vir Alfie saam met hulle in die bed wil hê nie. 

Ek is tog ook opgewonde.  Nou hoef ek nie te bel en vra gaan kyk asb. dit of dat by my huis nie.  Hulle is klaar hier.  Hier gaan weer toesig wees.  Ek hoop dat die saamblyery die stres vir hulle sal verminder.  Ek hoop dat dit die finansiële druk op hulle sal verminder en ek hoop dat ek hulle sal gelukkig maak.

Offline PM

• Administrator
  • Meester
« Reply #4 on: August 28, 2012, 06:30:00 AM »
Ek glo opreg dat dit vir hulle ook 'n helse (groot) aanpassing sal wees en ek wens daar was 'n ander oplossing, maar 'n mens moet dit wat jy nie kan verander nie aanvaar, al is dit hoe moeilik en neem dit hoeveel tyd om gewoond te raak daaraan. 
Dalk sal jou kaste nou "bliksoldaatjie" staan.  :angel4: (Ek glo dit is baie belangrik om hulle "nuttig" te laat voel, en my kombuis sal die eerste vertrek wees wat ek met liefde sal afstaan.  :sign10: Die ou spreekwoord lui mos dat twee vrouens in een kombuis, moeilikheid soek is.)
Elke nadeel het 'n voordeel.  Ek glo hulle sal baie gelukkig wees by julle.  Jy het ook al die saak van alle kante oorweeg en jouself goed voorberei daarvoor. 
Kom vra maar raad van tyd tot tyd, of pak maar net af, ons sal hier wees vir jou. 
Net so tussen hakies, moet asseblief nie my voorletters so ydelik gebruik nie.  :icon_biggrin:  PMS gelyktydig! Ghmff.   :sign10:

Meraai vannie Baai

• Guest
« Reply #5 on: August 30, 2012, 12:16:51 PM »
Daar gaan baie humoristiese vertelling hieruit gebore word en ons sal verseker ook saam jou trane afvee aan PM se tissoetjies hehehe ek sal twee moue gereed hou, net vir die wis en onwis. Spot net hoor. Ek en Meisiekind het altyd beurte gemaak in die kombuis en elke tweede dag rus en eet mens heerlike verrassing!!

Offline Gawelina

• Regular Members
  • Snuiter
    • Gawelina
« Reply #6 on: August 30, 2012, 04:59:59 PM »
Sjoe, dis 'n uitstekende plan.  My ma slyp haar tande vir die kokery en ek moet eerlik sê ek gee nie om nie. hie hie hie.  Ek is deesdae nie so hot op die kookding nie.  My kos proe vir my soos saagsels, of ou skoene of sommer net iets uit die bose.  Sien uit na 'n lekker bord kos as ek van die skool af kom.

Ouma pak al in aan die ander kant en ek sukkel nog om die inbraaktoneel aan die kant te kry. hie hie hie.  Ouma is 'n baie netjiese vrou en ek leef te veel en te lekker om heeldag te spit en polish.  Ek wil minder maak aan die koppies en pierings en kaggelkakkies wat oor die jare opgegaar is.  Hierdie naweek kom Anchen huis toe en ek dink sy moet kom seg wat sy wil hê.  Dan pak ons boksies met hulle name op.  Eintlik dink ek hier is tonne weggooigoed.  Hie hie hie die mure kraak al klaar.  Ek dink hulle het gehoor hier kom nog en begin solank bol staan.

Meraai vannie Baai

• Guest
« Reply #7 on: August 30, 2012, 11:41:44 PM »
Hahahah, ek bulder alweer onvroulik. Jinne Gawes dis oulike idee om vir die kinders te laat kies wat hulle wil he hoor. Sal help om spasie te maak en krake te voorkom LOL! Lief jou stikkint  :love7:

Offline PM

• Administrator
  • Meester
« Reply #8 on: August 31, 2012, 05:40:14 AM »
 :icon_biggrin: Inbraaktoneel.  Jy sal skrik as jy my plek sien. 
Dit is 'n uitstekende plan om die ekstras uit te deel. 
'n Mens kom ook op 'n stadium dat jy nie meer lus is vir die "gemorsies" wat oral rondstaan nie.  Dit is tog net "sentiment" en hulle vertel mos vir my dat die versekering nie sentiment verseker nie.  Gee dit maar vir die kinders.  :icon_biggrin:

Offline Trapsoetjie

• Regular Members
  • Penkop
  • Taranee, onse Beertjie.
« Reply #9 on: August 31, 2012, 10:30:14 AM »
O Gawie, dit klink te lekker. My moedertjie bly ook by ons in. Op die oomblik het sy haar eie woonstel, maar ongelukkig gaan dit binnekort na net 'n kamer verander. Elkgeval, ek geniet dit om haar by my te he.

Sy is nou nie een vir kos maak nie, en ek gee nie regtig om, om te kook nie. Ek hou net niks van skoon maak nie. Dis weer iets wat my Moedertjie eerder sal doen as om kos te maak. So pas ons in. Dit werk.

Daar kom tye wat mens jou eie spasie soek. Ek en Moedertjie, maar dan gaan ons na ons verskillende vertrekke en ons is alleen.

Ek glo, alhoewel 'n aanpassing, dit goed sal uitwerk op die ou end.  :icon_biggrin:

Geniet hulle terwyl jy kan.  :toothy4:

:angel12:

Meraai vannie Baai

• Guest
« Reply #10 on: August 31, 2012, 12:18:49 PM »
Sooo lekker om jou weer raak te lees onse ou Trappies. Jou vreeslik gemis. Goed gewees om te sien hoe jy en moederlief julle saamwoon organiseer dat dit werk. Glo dat Gawie en haar ma dit ook gaan geniet.

Offline PM

• Administrator
  • Meester
« Reply #11 on: August 31, 2012, 01:05:25 PM »
Ek ken tog vir Ouma Trappies.   :love7: Sy is die liefste mensie uit.  Is ook heeldag besig om vir ander uit te help waar sy kan.  Lag altyd. 

Offline Gawelina

• Regular Members
  • Snuiter
    • Gawelina
« Reply #12 on: August 31, 2012, 01:07:22 PM »
Oeeee, julle weet nie. Gawie en haar ma kom nie van dieselfde planeet af nie. Ouma Annatjie is 'n liewe dierbare mens wat op 70 jaar nog steeds bloos as sy per ongeluk "poep" sê en Gawie ken verskillende soorte tale as sy opgewerk raak. Ouma vertel sondagskoolgrappies en Gawie s'n moet gesensor word. Ouma pak reg en Gawie leef net. Ag wat, ek sal maar sagter poep seg en ouma sal haar maar soms moet doof hou. Tarina sal ons almal se voete op die grond hou met haar stoutgat geaardheid.

Offline PM

• Administrator
  • Meester
« Reply #13 on: August 31, 2012, 02:51:18 PM »
Dalk is dit al wat nodig is om 'n goeie balans te handhaaf.   :icon_biggrin: Voor jy en Tarina weet is Ouma Gawie net so stout soos julle twee.   :icon_biggrin:

Offline Gawelina

• Regular Members
  • Snuiter
    • Gawelina
« Reply #14 on: August 31, 2012, 06:12:18 PM »
Hie hie PM, oupa is dieselfde stoffasie. Ons drie gaan 'n mean team wees. Ek begin al amper opgewonde raak.