Julle onderskraging en liefde en omgee beteken vir ons vreeslik baie. Baie dankie.
'n Assessor kan seker ook nie emosioneel betrokke raak by jou probleme nie. Hy het 'n werk om te doen, en dit is om seker te maak dat sy firma so min as moontlik betaal!
Iemand sê juis, na die "tax man" is die assessors die mees gehate mense in die samelewing. 'n Ander een sal my niks meer help nie.
Ek het ook nou ondervind dat die mense wat kwotasies moet gee om herstelwerk te doen, kyk hoeveel moontlik hulle uit die transaksie kan maak.
Die mense wat restourasie werk doen wil alles restoureer en die meubelwinkel wil alles vervang. Waar trek 'n mens die streep.
Hê-hê!
Hulle sê ons mag nie beter af wees na die skade as voor die skade nie.
Natuurlik wil ek beter af wees.
Voorbeeld:
Die teelwerk in ons kuier-area is aaklig en ek hou niks daarvan nie. Nou is dit vol skrape soos wat hulle die modder met grawe uitgeskraap het en die teels waar die water gestaan het klink hol. Vervang dit. Ek het nie gevra vir die gemors nie. Een prokureur sê: If it is not your fault, then it is not your problem!
Natuurlik sal ek nou beter af wees, maar is dit onregverdig van my om te verwag dat hulle dit sal vervang?
Aan die anderkant het ons so pas die badkamers laat uitbreek en nuwe teels ingesit. Nou moet ek deur al die ongerief om dit weer oor te laat doen. Nou is ek slegter af, of lieg ek?
Nou probeer die meneer my oortuig dat die teels nie sou losgekom het as die vakmanskap reg was nie. Huhhh? Seg ek vir hom, swak vakmanskap sou my probleem gewees het as die water nie deur my huis is nie. Nou is dit jou probleem. Mislike ekke!