Sal sport kyk, maar ook net sommige sportsoorte:
Rugby, as die Bokke voorloop
Rugby, as die Stormers voorloop
Rugby, as die Bokkies speel soos hulle Vrydag-aand gespeel het.
en Rugby as Stormers en VlouVulle speel en Stormers gee hulle op hul hel.
Dan sal ek nog na Fietsry kyk as my skoondogter se sussie en haar boyfriend ry. Dis nou Maroesjka Matthee en Theuns van der Bank. Maroesjka doen baie baie goed. Het 6 goues in die laaste SA's in Pietermaritzburg gekry. Sy het ongelukkig met 'n oefensessie geval en haar pelvis gekraak.
Gimnastiek as die Oosblok lande deelneem.
Ek kyk nie TV. Ek besit een, maar dit is bo in 'n kas weggepak.
Ek besit ook nie 'n radio - bloot omdat ek genoeg gekry het van radio by die kantoor en my tyd by die huis in stilte wou deurbring. Die dag was so vinnig en met 'n radio wat heeldag bler, was ek taamlik opgetrek in bondeltjies.
As ek na musiek wil luister, gooi ek 'n CD in die rekenaar, maar die klank is maar treurig.
YouTube bied ook ander vermaak. Soos toe die kinders gistermiddag kuier, kyk ons Swan Lake op YouTube. Nou nie die ultimate best nie, maar ons het die ballet-uitvoering deur die meesters van die Bolshoi balletdansers gesien. Full Screen. En my rekenaar het 'n groot screen.
Hey, en as daar groot rugby is en die hele familie is bymekaar vir 'n braaitjie en die rooi voggies vloei, ook anner voggies...... dan is dit lekker.