Daars dit nou! Ek het klaar ingepak, oor gery en weer afgepak en uitgepak.
Die plekkie waar ons nou is, is Sea Spray.
www.wheretostay.co.za/seaspray as julle vir my wil kom kuier by High Tide, in Winklespruit.
Die borde seg duidelik: Winklespruit.
Die kamer is ruimer as die vorige plekkie en die see is nader. Ek moet liewer sê ons is nader aan die see, want Dolphin Point lê heelwat hoër as Sea Spray.
Dit was mos volmaan en daar by Dophin Point het die maanligbaan op ons voorstoep begin, waarmee jy oor die see tot by die maan kon opklim. Dit was pragtig. Dit was springgety en die branders het woes geraas teen die rotse. Asemrowend!
Ons wag nog vir die transformator.
Vrystaat sê ons "papierwerk" is nie reg nie. Hulle wil nie die trok laat ry nie. Julle weet mos, die groen note moet in die "boekie" wees, anders is die papierwerk nie reg nie. Die vorige transformator weeg ook net 83 ton, dit is deur sonder probleme. Ons sal maar wag. Daar is mos altyd iets in die drinkwater wat 'n twee weke program na 'n maand toe laat luier.
Wils, in my wildste drome het ek nie gedink, ons sal nie hier in die middel van die "grand", met 'n Vodacomtoring, slegs 'n kilometer van die gastehuis af, geen opvangs hê nie. Die Wi Fi was so swak dat ek etlike minute moes sit en wag vir die forum om oop te maak. "Post" jy jou bydrae, dan wag jy vir 'n ewigheid sodat dit kan deurgaan.
Hier lyk dit vir my nou sommer baie beter en Hannes bel daai "fountjie" van hom witwarm.