Author Topic: Leuens!  (Read 7366 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Leuens!
« on: February 19, 2012, 09:44:57 AM »
As iemand vir jou sĂȘ jy is nie mooi nie, nie pragtig nie, nie die moeite werd nie, moenie die pestelens glo nie.  Hy/sy  LIEG!

Die teendeel is ook waar.  As iemand vir jou 'n mooi kompliment gee, aanvaar dit vir die waarheid.  99% van mense wat 'n kompliment of 'n uitnodiging gee, bedoel dit opreg. 

 :love7:
 :bootyshake:
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Leuens!
« Reply #1 on: February 19, 2012, 11:28:31 AM »
Sal ekke dit onthou hoor!!

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Leuens!
« Reply #2 on: February 19, 2012, 09:14:36 PM »
maar ek is te reguit om te se wat ek nie bedoel nie - as ek dink jy is lelik sal ek dit vir jou se
by lelik bedoel ek nou nie mooi van buite nie, maar wanneer jy vergeet het om mooi van binne te wees ...

party mense se altyd - ons moet gaan koffie drink .. maar dit gebeur nooit nie ... ek het hulle nou uitgesny ...

daar is net 'n paar ware eg mense - Petra en Hannes en my manlief is drie van hulle ... en dan is hier so paar wat ek beloer,
want ek sien goud raak .... ai Meraai, by die koffie pot gaan ons nie draai, wat ons land het jou verraai - maar ek lees jou goud raak!
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Leuens!
« Reply #3 on: February 20, 2012, 06:46:18 AM »
Goeiste Raaitjie, dit is die mooiste woorde wat Wils hier kwyt raak.  Kan jy hierdie vir ons bewaar asseblief:  ai Meraai, by die koffie pot gaan ons nie draai, want ons land het jou verraai - maar ek lees jou goud raak!

Willa, hier is dierbare mense om jou, gryp hulle vriendskap en liefde vas, dit is 'n kleinnoot, of is dit nou 'n grootnoot!  :icon_biggrin: Dit is beslis die goudpot aan die einde van die reenboog.

Soms staan ons terug omdat ons so seer gekry het in die verlede, dat ons bang is om weer te vertrou, dan mis ons uit op die liefde wat wel daar is vir ons.  Die ander ou staan seker ook maar terug, want ons het mos maar elkeen ons eie kwessies.  Vat hande en praat met mekaar.  Om te weet is mos om te verstaan.   :love7:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Leuens!
« Reply #4 on: February 20, 2012, 09:17:43 AM »
om te leer vertrou, na alle vertoue beroof is - is geen maklike taak
en die feit dat vrees vir mense my nou beskore is, maak dit nog minder maklik -
maar ekke gaan le nie sommer nie, Afrikaaner bloed te warm in my are ...
so ek gaan my bes probeer om oop te maak en julle 'n plekkie in my hart te gee
wees maar net geduldig .. Hannes en Petra het sommer net in ge :walk:  En Trappies het haar weg oopge  :wav: in ons harte

as julle kans sien vir my stukkies - sien ek ook kans vir julle stukkies  :coffee2:
het myself weer toegesluit die laaste 2 jaar - Theo was 'n maklike rede - omdat hy so swaar gekry het met die tande kry - was opgeneem in hospitaal
en morphine was gebruik om die pyn te stil - hy is een uit 'n 1000 baba's wat abnormale pyn het met die tande kry - gelukkig is hy verder baie gesond en sterk en woelig ... maar soms dink ek was dit ook maar net 'n malike verskooning om in my huis se hoekies weg te kruip ... makliker om met jou van agter die skerm te praat as van gesig tot gesig .....

Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Leuens!
« Reply #5 on: February 20, 2012, 12:11:06 PM »
PM liefste mater ek het vandag heeeerlik geoes deur die lanings en sommer vroegooggend was hierdie bydraes al geskaai en vir eers veilig bewaar tot ek alles wat in die woordmandjie beland het, uitgesorteer het om by die verskillende afdelings te gaan uitstal. Heelwat van onse vlamvrou se woorde en jou eie, onse Naas sin ook is met liefde geoes. Hoe bevoorreg is ons nie. Hierdie kringetjie is BAIE spesiaal en wie moet ons bedank? Ons eie PM  :love7: :notworthy: :icon_salut: wat dit moontlik maak dat julle so kreatief kan gesels  :book1:  :toothy4:

Toe ek lees hoe raak Willa my immigrasie proses beskryf, het my binneste gedraai want ek weet HOE swaar ek afskeid geneem het van alles wat vir my kosbaar is, die dag toe Outop besluit hy gaan toekoms buite my geliefde landsgrense skep vir onse nageslag. Willa jy het dit soooooo mooi beskryf en jou woorde oor PM en Hannes .... trane het oor my wange geloop - trots dat ek hulle leer 'ken' het al het ons nog nooooooit mekaar eers regtig 'n drukkie kon gee!  :crybaby2:
« Last Edit: February 20, 2012, 12:15:30 PM by Meraai vannie Baai »

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Leuens!
« Reply #6 on: February 20, 2012, 12:50:46 PM »
eendag gaan ons regtig kan drukkies uitdeel - of julle gaan kom kuier - of die forum gaan by julle kom kuier :-) :hello2: :hello2: :hello2: :hello2:
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline Trapsoetjie

  • Regular Members
  • Penkop
  • Posts: 657
  • Taranee, onse Beertjie.
Re: Leuens!
« Reply #7 on: February 20, 2012, 02:58:55 PM »
 :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: Moenie laat ekke een van daai ons moet koffie drink nie.... :`ip2: wag ek drink nie koffie nie   :dontknow: okay Tee drink nie en dan gebeur daar niks nie. Jy het my nommer en al my ander besonderhede en mag dit gou gebeur.  :hello2: :hello2: :hello2: :hello2:

Wil nie uitgeskryf uitgeskeur word nie.  :crybaby2:

Maar los kop was my eerste kwaal van verdwaal in my eie lewe van mens wees, wat ek ondervind nie so wonders is nie gaan eerder terug na my verkleurmannetjiesvrou wese, dalk is ek meer sigbaar.  :toothy4:

Leuens het nou in onse se lewe in gekruip en myse meisie se hart geskeur,  :crybaby2: so ek vat nie twee kanse met Leuens nie, as jy hom eenkeer kan vertel dan gaan ek jou nie 'n tweede kans gun om dit weer 'n keer te doen nie. Kon nog nooit leuens verdra nie, nou is dit of dit nog erger is. Gelukkig weet ek dit wat jy uitdeel gaan jy dubbel en dwars terug kry.  :pottytrain5:


 :angel12:

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Leuens!
« Reply #8 on: February 20, 2012, 03:16:41 PM »
 :bootyshake:  ja gelukkig drink jy nie koffie nie ... maar laat 2012 nou nie verby gaan sonder kuiertjies nie ...
ek weet 2010/1 het ek maar lekker weggekruip ha ha ha ha dis nou down the  :pottytrain5:

in 2012  :wav: :smileinbox: ons net  :hello:

Wie het jou dogter se hart so seer - ek sal hulle  :`ip2:
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline Trapsoetjie

  • Regular Members
  • Penkop
  • Posts: 657
  • Taranee, onse Beertjie.
Re: Leuens!
« Reply #9 on: February 20, 2012, 03:45:50 PM »
Sal moet 'n kuiertjie in werk. Gaan my dagboek nadersleep en 'n datum soek wat ons alby gaan pas......  :hello:

 :angel12:

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Leuens!
« Reply #10 on: February 20, 2012, 03:50:30 PM »
 :icon_cheers: :icon_cheers: :icon_cheers:
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Leuens!
« Reply #11 on: March 05, 2012, 06:01:19 AM »
Het julle toe al 'n tydjie afgeknyp vir daardie kuiertjie?

Raaitjie, dit is net wonderlik dat daar altyd mense is wat verstaan.  Dit laat my hart sommer warm klop. 

Willa en André gaan nou die forum oorneem en dit vir ons "host".  Hulle het daarin geslaag om bykans al die data te vang en oor te dra.  Ek is hulle baie dank verskuldig. 
« Last Edit: March 05, 2012, 06:04:41 AM by PM »
Om te weet is om te verstaan.

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Leuens!
« Reply #12 on: March 05, 2012, 11:36:36 AM »
Dis JanDink ... (alias Andre) wat so slim was met die vang werk en regmaak -  :bootyshake:  ek maak mos net mooi  :toothy4:

Nee ons het nog nie daai teetjie gaan drink nie ... moet 'n plan maak!
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Leuens!
« Reply #13 on: March 05, 2012, 03:46:01 PM »
Dit sal wonderlik wees as julle kan "hande vat".  My matertjies in die Kaap is pragtige mense met soveel omgee vir mekaar.  Dit sal 'n groot verlies wees om sonder hulle liefde te wees. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Leuens!
« Reply #14 on: March 05, 2012, 04:05:26 PM »
 :hello2:
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w