Ek weet hierdie was nou lanklaaste se gebeurtenis, maar ek sou nogal daar uitekom het hoor.
As Toergids of Toer Operateur as my 2de werk vir baie jarre, moes ek gou gewoond raak aan mense wat nie kan kaart lees nie, nie straatname ken nie, en geen benul van rigting het nie.
Dan luister jy mooi vir die bakens, potholes, torings, fietsryers, stukkende borde, oorlams heining ensovoorts..
Ek moes op n kol lank lank gelede in die industriele deel van die stad Durban vir my niggie gaan help materiaal koop...met my kombi.
Voor ons Durban inry, gee ek haar n maklike vinnige 'crash course' oor my padkaart. Maklik...hou die ding so vas, dan lees jy die straat name vir my soos ek afbeweeg, en kyk net vir die pyltjies was eenrigting aandui, sodat, waar ek moet draai, ek in die regte baan kom...ek meen...ek moes deur die middestad bewees, en daar is 8 lane, so as ek in die middel is, en moet links draai, kan dit n neuk afgee as ek nie betyds reg is nie. En laastens (derdens), ons moet in "ABC" STRAAT wees, so, as jy hom sien aankom, waarsku my, tel net die dwars strate, en soos ek afry, seg dan bv "nog net 7 strate dwars, dan moet jy regs draai:.... Durban het mos netsoveel eenrigtings soos Pretoria.
Grote genade.... gelukkig het ek so half gedink, daar mag dalk so effense vertraging wees... Ek kan om de dood nie verstaan dat ons moet bly links neuk nie, my kop seg dan af en regs.... en ons is pal in die verkeerde kant van eenrigtings in, en dis spitsverkeer...
Uiteindelik, gryp ek die kaart boek.... my liefste niggie het die kaart toe al so gedraai om die name te lees dat die kaart verkeerde kant - gaTkant om wys... In my murrrrr in verdwaal. heel aan die vrot kant van die stad, waar alle oge op n kombi is, en kraal ogies die 2 vroumense beloer, met straatjies wat net een voertuig breed is....en dan nog een wat nie op n tiekie kan draai nie...
Nou ja, baie tyd gemors, maar ons het met die kaart voor my teen die stuurwiel pad terug gekry, en vir die kersie haar skoen iewers verloor... weet nie hoe nie... ons het so gehol om by die fabrieke uit te kom, dat sy haar sandaal moes verloor het die laaste holslag....
hahahaha