so lyk dit toe na die brand
die tv kamer waar dit begin het, tv het aan brand geraak.
oorblyfsels van my kantoor
my liasseer kabinet
iewers daar binne is baie papiere wat ek nog gaan soek.
malherbe se kamer, die tambotie tafel waarop sy rekenaar gestaan het, sy kamer het totaal uitgebrnad, kon niks daar herwin nie. emboia klere kas ook net as oorgebly.
hoofslaapkamer
my emboia kas ook heel uitgebrand.
dubbelbed kopstuk
toilet en wasbak met stort voor die toilet.
Anton se kamer darem nie uitgebrnad nie. kon sy emboia beddens en kas red, sy klere bruin en vol rook. foto geneem na die goed uitgedra is.
die rook trane by die voordeur waar nie gebrand is nie
ons eerste middag ete na die brand, kos by ouetehuis gekry
die gemors moet opgeruim word, voel of dit iemand anders se goed is.
vrou soek haar oorblyfsels deur
eens op i tyd 'n trotse trofee gewees, net net roland ward, nou is dit 'n unicorn eenhoring.
oorblyfsels van my kamers an ander goed
die serp het in die kers papier bo op die vrou se t hemde in haar kas gele, die t hemde het gebrand en die kers papier het die serp besekrm, ruik net na rook.
is die bed aan die brnad gesteek?
voel of dit iemand anders se goed is en as jy daaraan dink dat dit 'n horrer movie se stel is.
ons stort kamer is weer regemaak, nuwe toilet gekry en skoongemaak. die water en krag kom van die kombuis af, dus kon dit maklik weer in werkernde toestand gekry word, hulle het ook tydelike dak oor gesit. ons het vandag weer terug getrek en slaap vannad in die braai kamer. klomp vreemde geluide wat ons nie ken aan die kant van die huis nie.
skoonmaak span wat die mure was.
die gemaanskap se mense was/is ongelooflik goed vir ons. gistraand so "kitchen tea" of te wel slaapkamer tea gehad, en hier maak vrou so paar geskenke oop.
en lyk in haar noppies
en ons manne het 'n drankie gedrink
dis nou 10 dae later en dit voel steeds soos 'n droom. My vrou het nog nie eers klaar getreur oor haar ma se dood nie en toe tref dit ons 1 week na die begrafnis, maar ons kyk vorentoe, ons lewe en die son skyn en ons vat dit dag vir dag. verder vir die res oes ons en dit lyk mooi, een blok steen slefs 100 % op van laasjaar se oes.