Hier sit ek nou in 2018 en my deurmekaar lewe het nie veel verander nie.
Dinge het so bietjie verander, met Andrew se oog wat hy verloor het so 2 jaar terug, gaan dit moeilik met ons staproete en met my gesondheid kan ek ook nie meer berge klim en te ver loop nie.
Tyd, ja tyd het ek nog nie onderbeheer nie. Wens net daar was meer tyd in die dag.
Ek het onlangs myself geleer om te hekel, ja ek naald werk doen, vir die wat my ken is dit 'n
. Maar ek geniet dit so. Ek het al klein kombersies gemaak. Ek is nou al hoelank besig met 'n "Ouma vierkantje" kombers vir my bed. Dit vat verewig. Het tussen in ook nog vir my self sokkies geloom en 'n soort van serpie gebrei... Ek het ook vir my vriendin se skoondogter se nuweling ook sokkies gehekel en 'n baba slaapsakkie met hoedjie. En 'n paar ander goedjies. Ek soos gewoonlik het nou heeltemaal te veel wol, want sien as ek nou by 'n plek in stap en daar is wol dan moet ek 'n paar koop vir in geval ek dit dalk nodig sal kry. My huis is nou so klein ek het net een slaap kamer, my sit kamer en kombuis. Voorheen het ek 'n hele kamer gehad vir al my stokperdjies en skryf goed. Nou voel ek, ek kan weg hol.
Hier kom ek nou en wonder wanneer het ek tyd vir al my goedjies wat ek wil doen.
Wag ek moet klaar maak ek moet gaan werk.