Author Topic: Leedwese  (Read 8540 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Angelica

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1674
  • Gender: Female
Re: Leedwese
« Reply #15 on: February 04, 2012, 05:18:55 AM »
Ek's bly julle is beter. Gelukkig het ons ons herinneringe wat ons kan uithaal en lag, huil daaroor en dit weer wegsit tot ons weer na die persoon wil 'gaan'.

Ek sien nou die oggend terwyl ons werk toe ry, hier om die Heuwels, 'n paar manne met mandjies in die wingerd.
En ek wonder of dit sulke tyd is. Oestyd. Of sou hulle iets anders gedoen het? Het hulle nog nie weer in die wingerd gesien nie.
Ek het 'n vreeslike moeilike maand agter my.
So se ek toe vir my seun, Juann, ek wil nou plaas toe. Veld in. Weg uit die stad. Soek daardie stof aan my voete, miere ook.
Se hy ek moet maar gaan mandjie optel en druiwe oes.
Het julle pensioenfonds en daai dinge?  Indien wel, ek wil aansoek doen daar by jou.  Sal goed doen met 'n stukkie brood en bottel wyn vir my dag se rantsoen.
elle

Offline Lox

  • Regular Members
  • Melkbaard
  • Posts: 757
  • Gender: Male
Re: Leedwese
« Reply #16 on: February 04, 2012, 06:24:44 AM »
....hier begin die draad wegtrek van die oorspronklike topic van leedwese ( nie dat ek omgee nie) maar dis nou hoe ek leedwese sien soos angelieka hierbo beskryf het....mens se gedagtes begin op ander dinge fokus as die rede van die hartseer.....soos nou op die oestyd wat voorlĂȘ.


Jy vra of dit al sulke tyd is.....ja ek het Donderdag al 26 ton gepars en Maandag oggend gaan ons half 4 inval en met die Saugvinon blanc begin en klaarmaak en dan mik ek na so 60 tot dalk 80 ton in die Steen, en Dinsdag so 20, sal dan sien wat daar nog te oes is, dalk so dag of 3 oorslaan tot die volgende span ryp is.

So ja ek glo jy het reg gesien, ek het ook al toe ons begrafnis toe was Dinsdag vragte met druiwe gesien in Stellenbosch omgewing.

Jy vra van voordele op die plaas....Ek het nie eers my eie pensioenfonds nie.
Werkers kry huisvesting as hier 'n huis op die plaas beskikbaar is.
Volgens wetgewing mag ons nie meer kos rantsoen en wyn gee ipv geld as betaling nie en sedert dien eet hulle minder en suip meer.

Verder vir die res is dit lekker om buite te werk en voete vol stof en modder te maak.
wees vriendelik met die boere, hulle sit kos op die tafel.