Die groot probleem lê daarby dat jy op elke hoek van elke straat een van daardie kry. Hoe op dees aarde kan ek vir almal sorg? Dan praat ek nie eers van dié wat elke halfuur aan my deur kom klop met 'n jammerlike storie nie.
Die ander groot probleem is dat ek niemand 'n guns bewys nie.
Die ou spreekwoord lui: Leer iemand om vis te vang dan sal hy selfversorgend wees. Die ou storie van hy/sy is 'n werk aangebied, maar verdien meer op die straathoek, is ook al holrug gery.
Die groot eina pyn lê daarin dat ek aan moedersknie geleer is om te gee! Vir wat? Ek weet hoe om te werk en my eie geld te verdien. Wat is fout met hom of haar? Hoekom kan hy of sy nie ook werk soos wat ek werk nie? Hoekom moet EK skuldig voel?
Ek was al 'n paar keer in my lewe in 'n situasie waar ek vinnig moes geld verdien het. Ek het gewerk dat die byle (of is dit die buile?) huil! Elke keer nog het ek my doelwit behaal. Nee wat, daar is nie 'n manier wat ek my handjies bakhand hou en jou swaar verdiende geldjies kom bedel nie. Ek is net 'n eenvoudige mens, maar ek kan die pyp rook. Wat is fout met jou? Te lui om te werk sou ek sê!
In hierdie land van ons is talle maniere om 'n ekstra geldjie te verdien. Waar 'n wil is, is 'n weg!
Ons, dit is nou Hannes en ek, het al telkemale vir ander 'n geleentheid geskep. Dit is met 'n seer hart wat ek kom getuig: Once a looser, always a looser! Jy gooi net jou eie hard verdiende geld in die water. Ek het nie tyd vir bakhanders nie! As jy nie geld het nie, maar genoeg tyd het om te teel, is dit werklik jou probleem. Ek het geen, maar geen, tyd vir mense wat nie eers vir hulself kan sorg en dan nog 'n onskuldige lewetjie in die wêreld te bring nie. Sies man! Skaam vir jou! Jy is 'n "looser" en die harseerste van alles, is jy bring nog 'n "looser" in die wêreld in!
Hierdie arme kind gaan jou voorbeeld volg! Hy/sy gaan bakhand deur die lewe! Monkey see, monkey do! Nee man, ek het al klaar soveel om voor te voorsien, ek kan regtig nie vir jou en jou lastige lustigheid ook sorg nie. Dit moet jy self maar doen!