Oee julle dit was erg. Hehehehe toe ek by die kar kom en sien hoe verwese en hartseer sy daar op die stoep staan, toe skud ek die meelsakke met groot gebaar weer so oop, trane loop. hehehehe toe giggel sy so deur die trane. kamermaatjie en sy is toe saam die koshuis in. Gisteraand, toe is sy heel okey toe ons gesels en vandag ook. Sy sal faain wees. hehehehe.
Ma is 'n ander storie. So soek ek vandag geleentheid vir haar antibiotika en goedjies wat hier gebly het, niemand gaan nie. almal is of weg of wat ookal. Die tannie wie se klas ek saam met myne vir 'n hele kwartaal opgepas het, gaan vandag, maar sy kan nie die entjie afdraai Universiteit toe om dit daar af te gee nie. Tarina sit op haar jis en help nie die goedjies bymekaar maak nie en Bertus praat te hard met die hond. Daar skree ekke soos iemand wat helemal verlore is. Hheheehehe, my gesin het hul gatte afgeskrik.
Eintlik is dit groot voorreg wat Anchen het om daar gekeur te wees. Hulle is deel van die grootste aantal aansoeke nog by Kovsies. Van meer as 13 000 aansoeke kon hulle net 4 500 keur. Ook is dit die sterkste intellektuele groep ooit (gebasseer op matriekuitslae neem ek aan). Hulle is ook die mees diverse groep eerstejaars ooit. vanuit al die provinsies van die land en ook buiteland. Van die 4500 aansoeke wat mediese wetenskappe gekry het, kon hulle net 400 keur en Anchen is een van daardie 400. Hulle is slegs 35 dieetkundiges. Dus werklik 'n eer en voorreg.
Dankie vir julle omgee en goeie wense. Alleen sou ek nie kon nie.