Die vraag hier is Kan 'n moordenaar gerehabiliteer word?...Dit sal ek nie kan net antwoord in 'n ja of 'n nee nie. Dit hang van die moordenaar af sou ek reken.
Ek glo ook dat wat jy het en waar jy van daan kom is nie noodwendig 'n probleem nie. Ek meet ook nie sukses met hoeveel jy het nie. So vir my gaan dit nie so seer oor jou omgewing waar jy jouself bevind nie, maar meer wat jy daarmee doen. Ons almal sal nooit ryk wees nie, en ons hoef nie noodwendig te kripeer nie. Ons kan gelukkig leef met wat ons het. (Wat ons nodig het)
Wat ek probeer sê is dat as jy in 'n slegte omgewing groot word, bly dit jou keuse, watter kant toe jy wil gaan. Ek ken van mense wat groot nare mense was, en toe deur goeie waardes en beginsels die regte pad gewys is. Vandag is hulle baie goeie mense.
Ek onthou toe Adrian klein was, was daar so 'n boelie wat hom altyd geslaan het. Toe ek besluit tot hier toe en nie verder nie, en die onderwyser gaan sien. Wat sê sy vir my, shame hy het nie 'n lekker tyd by die huis nie. Toe hak ek af, en sê okay, dan gaan jy nie omgee as ek jou 'n oorvee gee nie, want ek het ook nie 'n lekker tyd by my kinder huis gehad nie. Daar het ook vreeslike dinge met my gebeur wat my dan die reg sou gee om ander te na te kom.....Nee jammer daai een val ek nie voor nie. Jy kan maar in 'n gat groot geword het...dit gee jou nog nie 'n verskoning om te moor of ander te seer te maak nie. Dit bly 'n keuse.
So ek sou sê ja, as die Moordenaar wil kan hy/sy weer reg kom. Wil hy? Is die vraag.