Alhoewel hy seker net sy werk gedoen het sou ek ook nie baie vriendelik met hom gewees het nie Lox.
Mens ken nooit 'n ander 100% nie. Jy ken net soveel as wat hy/sy aan jou openbaar. Die res raai jy. Ek is 31 jaar getroud en sien steeds nou en dan 'n nuwe sy van my vrou en ek weet dat sy my ook nooit 100% sal ken nie. Wees eerlik met jouself en jy sal moet erken dat daar dinge is wat jy liewers vir jouself hou solank as wat jy kan. Dis nie omdat jy iemand anders of jou geliefde wantrou of om die bos wil lei nie maar jy het ook 'n sekere mate van privaatheid in jou lewe nodig wat dit onmoontlik vir ander maak om jou 100% te ken. Ek dink dit hou die lewe en die huwelik interresant.
Soos in genoemde gevalle is daar egter ook gevalle waar die wegsteek ongesond is.
Dan moet ons ook in gedagte hou dat mens, soos alles in die lewe breekpunt het. Omstandighede kan dalk 'n rustige, kalm persoon in 'n oogwink in 'n monster verander wat 'n mes of 'n skietding in die hande kry voor hy gehelp kan word...