Ek het die 12de September 2017 op die bantwa gespring nadat my dokter, wat 'n GP is en nou ook homopatie
doen, my op die banting lewenstyl geplaas het.
Ek het hom gaan sien omdat 'n ander dokter vir my 'n groot sak pille voorgeskryf het. Volgens daardie dokter het ek hartversaking, nierversaking, longemfiseem, suiker, kolesterol en erge hoge bloeddruk gehad.
Na 'n deeglike ondersoek op die internet oor al die newe efekte van die pille, het die hare wat ek nog oor gehad het, regop gestaan.
Hierdie dokter het nie my bloeddrukpille weggevat nie, maar al die ander goed. "Gooi dit in die asblik en begin met die banting leefstyl." Ek is daar weg met rooipeperpilletjies, kaneelpilletjies, pilletjies om my hare te help terug groei en my naels te herstel. Binne 'n maand het ek 5 kilogram verloor en die volgende maand nog 5.
Na die eerste maand het ek opgehou met die bloeddruk pille, want my bloeddruk is onder beheer.
My geswelde voete is terug na normaal. Geen hartkloppings meer nie.
Julle weet mos hoe dit gaan, wanneer jy 'n nuwe ding begin kom jy in aanraking met 'n klomp mense wat die al reeds lankal doen. Nou kom al die bewyse van mense wat regtig groot probleme gehad het, wat nie meer suikerpille of bloeddrukpille gebruik nie. Wat nou?
As jy werklik kyk na wat 'n mens eet met die bantingleefstyl, kan ek nie glo dat iemand kan glo dat dit ongesond is nie.
Is ons mense te lui om te lees of glo ons sommer net alles wat almal vir ons vertel sonder enige bewyse daarvan?