Sjiiiieee, nou wat sal ek seg! Ek dink ek kan beginne met dankie dankie vir al die verwelkomingslyne deur algar! Mens ek is baie deurmekaar by die Forum, ek weet nie waar om eerste te lees nie, maar ek kom so stadigaan reg! Sien ekke nou iemand verneem wie ek is. Nou mater lak jou vertel. Ek is 'n gryskop trucker wat weet hoe om die pêrre in te span om die wiele te laat rol. Doen dit al vir baie jare en ek vreet die kilos op en af! Daar waar ek stilhou pluk ek die ou Laptoppie uit en los myse gedagtes by hom om later verder op voort te borduur! Dis maar wat ek doen en hoop om nog vir baie jare te doen! Lees maar lekker aan myse stories en verhale van wat alles al met my gebeur het! Ek moes eintlik een van 'n tweeling gewees het, want te veel goete gebeur met my vir een mens! Toemaar, ek vat dit soos 'n man, dié ek kan dit nog oorvertel! Hoop julle wat lees sal agterkom dat deur my geskrifte loop daar 'n draad waar elektrisieteit in is. Ek is nie 'unplugged' nie, o nee ek is ingeprop in die Ewige Kragbron van die lewe en dis Hy wie al die eer moet kry!
Groete en seënwense
Daai Ou, Ou Joe.