Saterdag by die lugskou was daar paar karre ook op skou.
Dit was darem nie net hierdie kar wat te sien was nie:
Daar was so 4x4 baan waar die mense bult op en bult af gery het.
Doer ver anderkant die aanloopbaan het 'n paar rally karre stof gemaak.
Daar was ook paar karre op uitstalling en sommige het kom perform en ander het net 'n draai gery om te wys hulle kan ry.
Ek ken nie die detail van die goed nie en kan ook nie als onthou wat hulle oor die rygoed te vertel gehad het nie.
Ek is self ook maar dom met die blink goed se inligting ens.
Daar was "old memories" ook
Van die karre was van die Ruperts se versameling.
Ek onthou nog so vaagweg van die karretjies op die pad in my voor skool dae, ek dink dis die Messerschmit of so iets.
Ek onthou ook nog die Flamingo uit jonger dae. Op Stellenbos was 1 of 2 wat ons gereeld gesien het.
Die Dart was ook soos die Flamingo 'n Suid Afrikaanse maak en as ek reg onthou was die bakwerke van glasvesel vir beide karre.
Die Dart was ook vir resies ry gebruik soos die een hier onder.
Daar was Harleys ook
En dan ook goed met effens groter enjins as die Model T Ford soos die Model T se nageslag........
Hy het glo perde bloed in sy are maar hy is steeds een van Ford se agterkleinkinders.
Stadig met die wegtrek maar as hy eers op galop is gaan dit bietjie vinniger.
Sy lang eerste rat haal 150 km p uur
Dan was daar ook paar ander goed met enjins wat diep grom
en nogal vinnig is, altans vinniger as my 2,2 liter Ranger bakkie.....en ook as ons 528 BMW
En daar was plat goed ook
en vinnige speelgoed.
soos die Beach Buggy
wat sy voor wiele met wegtrek in eerste en 2 de rat optel.
Sy enjin het so groot haardroeër hier agter langs wat sy longe vol lug blaas
en dan doen hy 10 sekondes op die 400 meter drag race met so iets soos 215 kw in die engine.
Die laag buk en inklim karre was ook daar.
Die 12 silinders klink mooi wanneer hy om die draai so weg van ons af vet gee.
Die eienaar van hierdie 2 Lamborghinis het blykbaar nog 3 by die huis, hy het net 2 van die 5 saam gebring.
Hulle het 2 manne wat in rolstoele is vir 'n spin gevat.
Daar was so blou kombi ook, ouerige kombi, met groot flat screen tv en moewiese speakers ingebou....en V8 engine.
Ek het hom nie afgeneem nie maar hy het ook so stadige draai gery voor ons en waneer die man die lepel plat trap in eerste tel die kombie sy voor voete op
Daar was heelwat mense met hulle trots karre, goed wat hulle na hulle smaak modifiseer soos die skyline
Meeste van hulle met 'n turbo in en groot klank sisteem en mags en plat bande.