As jy geld het is almal lief vir jou.Daar is soveel dinge verkeerd met daai stelling...
My oorle ma se suster het net geld, en baie daarvan. Geen kind of kraai nie. Vandat haar man oorlede is sit sy vinger alleen in hulle groot huis.
Sy hetjare terug gesê sy hou boek van wie van haar broers en susters se kinders by haar kom kuier en haar testament sal die geld dienooreenkomstig uitdeel. Einde van die storie, alhoewel ek baie aan haar dink gaan kuier ek net daar uit dwang wanner my broer my kom optel en saamsleep. Dit gebeur dalk een keer in vyf jaar. Ek bel haar een keer 'n jaar op haar verjaarsdag omdat my ma dit altyd gedoen het.
Geld koop nie my liefde nie. Ek gaan nie daar kuier net om agterna te hoor ek is agter haar geld aan nie. Sy kan haar geld maar vir die DBV gee.
Dis die einde van dit. En geen mens gaan my oortuig om anders daaroor te dink nie. Ek het nog nooit in my lewe gerol in die geld nie. Geld is beslis nie waarom my lewe draai nie. En geld se koopkrag is nie genoeg vir my liefde nie.
Lief julle almal stukkend en dit kos julle niks. (Ja vir jou ook Assie.)