om een of ander rede het ek en die vrou noodgedwonge 3 ure in die omgewing deurgebring. Nou sal jy seker wonder hoe dan so.
Gelukkig vir 'n enjin olie liggie wat werk.
Ek het geleer wanner hy rooi brand stop jy eerder.
So ry ons Katbakkiespas af, steiler as steil, ek ry in 1 ste rat daar af en dan is dit steeds te vinnig dat ek gereeld rem moet trap. So vat ons maar ons tyd, is mos nie haastig nie, wil darem net voor donker by die huis wees. Dis nog 116 km en nog so 1 uur 45 minute se ry. Daar amper heel onder begin die liggie flikker en ek sê vir Albertus wat gaan nou hier aan. Ek reken dis die afdraand wat se steil is dat die olie vorentoe loop en nie deur die olie pomp opgetel word nie. Ry verder en toe ek oor die brug ry is die bakkie darem al weer op gelyk grond en die liggie gaan dood.....en ja wraggies daar flikker hy weer. Stop toe so 200 meter anderkant die brug langs die bloekom bos en kyk gou wat gaan aan...........
verassing waarvoor ons nie lus was nie......hele enjin is met olie bespuit.....iewers is iets stukkend wat olie laat spuit. Dis hoe ek en sy toe noodgedwonge daar langs die pad uitspan en ek later hierdie fotos kan neem. sou nooit daar stilhou om dit af te neem nie en sou ook nooit op son sak tyd daar gery het om die mooi te kon sien.
Dis 'n geluk met die ongeluk.
en nou wonder jy verder.......dis 'n storie op sy eie maar ons is weer tuis en die bakkie staan op Ceres om reg gemaak te word.