En hier is my weergawe van my Blou Maandag... en hoekom sal ek nie kwaad/selfbejammerend wees?
My skoondogter, Landi, sou my optel om my Bestuurs Lisensie te gaan doen. Sy begin more met 'n permanente pos en dan is daar niemand wat my kan neem. My lisensie verval 30/08.
Net toe ek wil gaan stort, sms sy: Ma, ek kan nie vandag gaan, my Pa moet ... whatever.
Goed, pop, dan spring ek onder die berse in.
My IRP5 moet by my afgelewer word deur die koerier ex JHB. Dit daag tot nou toe nie op nie.
My CV-opgradering sou vandag by my opdaag dmv e-mail en 'n hard copy, dit is nog nie gedoen. (Ek het nie 'n printer.) Daar is 'n pos wat ek my CV moes faks. Dit is nou neusie verby.
Met aflegging is R2000 aan ons ge-allocate vir berading of/en 'n kursus wat ons ookal wil doen. Ek kies een sessie met die berader en die res, R1700, vir 'n kursus in PA/Secretarial. Na 5 weke kan ek nog nie 'n Invoice uit HR kry dat dit geregistreer en betaal is. Alhoewel ek HR in CPT en JHB, al drie van hulle, met 6 e-mails al gekonfronteer het, spring ek op die foon na die HR in CPT: Beverley is on leave and will only be back...
Ek moet my rekeninge stop en reelings tref vir terugbetaling. Ek tik ellelange mail en toe ek dit 'send', is my rekenaar intussen off line. Ek het tot einde Junie betaal, maar voel dat ek nou maar kan afbetaal soos ek kan. Nie my skuld dat ek in hierdie situasie is. Let Wel dat jy onmiddelik op 'n Cautionary List geplaas word wat jou in die toekoms gaan strem om bv 'n motor of huis te kan koop. Nie dat dit nou ooit sal gebeur.
Ek is ook dikbek dat ek nooit 'n Short Term Insurance aangebied is toe ek die rekening oopgemaak het. Ek het wel een by Woolworths en dit betaal tot 6maande jou paaiement as jy nie werk het. JY moet net elke maand vir hulle 'n SAPS verslaggie stuur.
Nou gaan ek Naas se boek vat en dit lees, koeketoe onder die berse.
Come what may. Ek is vir die res van die dag in 'n meeting met Woeste Willie.
O ja, as jy rekenings het, maak seker jy het hierdie versekering. Ons kan nie sien in die toekoms.