Author Topic: Wat 'n hael ervaring!  (Read 10553 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Wat 'n hael ervaring!
« on: October 03, 2011, 08:42:03 AM »
Teen vyfuur gistermiddag was dit onheilspellend donker hier in Annlin.  Seweuur, toe die klok slaan, toe het hoor en sien vergaan.  Die haelkorrels op die dak was oorverdowend.  Die eerste paar was so groot soos die grys hennetjie se eiers.  Dit wat daarna gekom het was nie veel kleiner nie. 
In 'n kwessie van twee minute, met ons parapitdak, het die water orals by elke inkomplekkie ingestroom, teen die mure af en op die vloer begin opdam.  Elke hol dingetjies is ingespan om te help opvang. 
Dit het aangehou en aangehou totdat dit naderhand gelyk het of ons in Switserland se winter is.  Dit was asemrowend mooi, die wit ysmat, net waar jy kyk.  Die waterdamp, mis en fyn reënkombers wat teen die straatligte afgeëts het, het alles in 'n sprokieswêreld omtower. 
Die alarmstelsel het erg kapsie gemaak teen die yskorrels se aanslae en alhoewel ons ook so gevoel het, nou al enkelhoogte diep in die water, in die huis, was ons verstom oor die mooi gesig wat die storm agtergelaat het. 
Vanoggend, presies 12 ure later, lê die ysmat nog plek-plek in die voortjies opgedam.  Onder die geute hang ysstekels, soos ysdolke, drup-drup die lewensbloed om te bevestig, dat sonder water, die mens en die aarde nie kan leef nie.
Die boomvarings se fyn blaartjies lê verstrooid oor die tuin.  Dit lyk soos 'n varingmat.  Die palmblare is aan repe geskeur en die kraanvoëlblomme lyk soos natgereende hoenders.  Die res van die tuin sien daar uit, asof die springkane van die tien plae, pas hier deurgetrek het. 
Onder die pienk Azalea boom lê 'n pienk mat van verpletterde blomme.  Die Petrea, kaal gestroop, se pers wielietjie-waai bloempies versier die aarde daaronder.  Tagtig persent van die advokado-oes, lê op die gras, verberg onder 'n verflenterde blaremat.  Die drywende dooie koivissies en die dammetjie sorg vir 'n hartseer gesig.
Dit is Oktobermaand, die mooiste mooiste maand, die aarde is skoon gewas en buite kwetter en sing die voëltjies laf.
« Last Edit: October 03, 2011, 08:44:29 AM by PM »
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Wat 'n hael ervaring!
« Reply #1 on: October 03, 2011, 09:25:27 AM »
Ekke gaps hierdie lyne matertjie.... SIEN die prentjie of ek self daar was  :love7: :notworthy: :book1:


Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Wat 'n hael ervaring!
« Reply #2 on: October 03, 2011, 10:30:23 AM »
Daar is 'n koel vars briesie wat hier deur trek, maar die tuin is 'n ramp om te aanskou.  Tog, dit is die "eerste dag" van die somer en na 'n rukkie is alles weer reg.
Om te weet is om te verstaan.

Offline Trapsoetjie

  • Regular Members
  • Penkop
  • Posts: 657
  • Taranee, onse Beertjie.
Re: Wat 'n hael ervaring!
« Reply #3 on: October 03, 2011, 10:56:36 AM »
Ek lees, en kry hoendervleis terselfdetyd! Dit klink Koud! Hou nie van koud nie. Klink mooi, met sprokies wit getooi, skuif ek bietjie nader aan my verwarmer.  :love7:

 :angel12:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Wat 'n hael ervaring!
« Reply #4 on: October 03, 2011, 11:00:23 AM »
Dit is koel maar nie yskoud nie.  Die verwarmer kan help as jy langs hom sit, dan kan ek jou 'n drukkie gee.   :love7:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Lox

  • Regular Members
  • Melkbaard
  • Posts: 757
  • Gender: Male
Re: Wat 'n hael ervaring!
« Reply #5 on: October 03, 2011, 09:21:18 PM »
sjoe, gelukkig het ek nog nie so iets beleef nie.
wees vriendelik met die boere, hulle sit kos op die tafel.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Wat 'n hael ervaring!
« Reply #6 on: October 04, 2011, 03:46:09 AM »
Hulle sê in 1949 het dit gholfbolle gereën hier in Pretoria. 

Ek weet dit is van verbygaande aard, alles sal met tyd weer mooi regkom, maar dit bly 'n hartseer storie om na die tuin te kyk en te sien hoe alles aan repe hang.  Ek moet tog vir julle 'n foto opsit.  Sal dit later probeer inpas.
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Wat 'n hael ervaring!
« Reply #7 on: October 04, 2011, 06:31:08 AM »
Ekke wil sommer gaan wegkruip as jy se dit hang in repe matertjie. Kom wys hoor. Sal nie beloewe dat ek nie gaan huil nie  :crybaby2:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Wat 'n hael ervaring!
« Reply #8 on: October 04, 2011, 06:50:07 PM »
Ons het 8 tweemaal die grootte van streepsakke blare opgehark.  Geen boom het 'n blom aan nie, al die goed wat so pragtig uitgeloop het is weg.  As jy nie die skade self kan sien nie, kan jy nie die omvang daarvan begryp nie.
Om te weet is om te verstaan.

Offline Chichi

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 447
  • Gender: Female
Re: Wat 'n hael ervaring!
« Reply #9 on: October 24, 2011, 07:46:11 PM »
Sjoe dits nogals 'n beskrywing... dit het hier gebeur ook... was baie mooi om te sien
*The one and only AWESOME-EST