Digkuns > Kom ons help mekaar

Forumterm

(1/4) > >>

PM:
Ek haak vas metdie term wat op forums gebruik word.
Wat is "boards".
Ek glo nie 'n "host" is 'n gasheer nie, of is hy?


Help tog asseblief. 

Naas:

Die term board vertel my dis 'n versameling onderwerpe en /of eenderse gedagtes.
Ek sou sê in mooi Afrikaans is dit' n gedagtekardoes. Maar weereens gaan dit te lank wees en die jappies sal by die korter boards bly.
Die vermenging van taal gaan alryd by ons wees omdat party tale se woorde net soveel sê dat jy die begrip nie sinvol in 'n ander taal kan sê of vervang met een woord nie. En as die vreemde taalwoord nog lekker van die tong rol gaan dit nie sommer vervang word nie.
Ek het dit al gesê maar gaan dit weer sê: Afrikaans en sy gebruikers is beskrywend. Ons maak nie nuwe unieke woorde nie. As ons nuwe woorde maak is dit beskrywend van dit waarvoor die woord gebruik word (gedagtekardoes) of dis 'n verdraaing van 'n woord uit 'n ander taal.
"Host" is 'n gasheer/gasvrou/gasding. Iets of iemand wat die gas akomodeer.
Wanneer dit 'n werkwoord word is daar geen ordentlike vertaling in Afrikaans nie. Wel verskillende woorde wat verskillende vorms van host beskryf.

 :icon_bigsmurf:

PM:
Dankie Naas.  Ek sal hoor wat sê Raaitjie en Aintjie. 

Naas:
 :dontknow:  So werk my grysmassa nou weer oortyd...
As 'n "host" gasheer/gasvrou/gasding speel host (werkwoord) hy. Sal die werkwoord "host" dan in Afrikaans "begas" wees? Ek het "vergas" oorweeg maar dan oorleef sy gaste nie.  :nono:


 :icon_bigsmurf:

Naas:
O hallie ha...
Board - gedagtekardoes
Boardroom - gedagtekardoeskamer


 :icon_bigsmurf:

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version