Die kuierstoep > Bekgeveg

Ek is geheg aan my besittings

(1/4) > >>

PM:
Uit die aard van die saak moes ons die ou bakkie en my atos verkoop om vir Hannes 'n ander voertuig te koop wat outomaties is.  Met die heup wat nie lekker wil saamwerk nie kon hy nie meer die handratte hanteer nie.
Nou huil ek oor ons ou bakkie.  Hierdie jaar was dit 15 jaar oud,  MAAR Hannes pas sy voertuie so mooi op, slaan nie 'n diens oor nie en ry baie skaflik. 
Naas het kom kuier toe die dooiesee nog net baie siek was, toe ek die Atos gekoop het.  Daardie lelike geel kanarie karretjie.  Ek het gesweer ek koop nooit 'n geel kar nie, maar toe raak ek erg verlief op die goeie diens wat ek uit die ou karretjie gekry het.  'n 2006 model met 43,000 kilo's op die klok was dit nog 'n splinter nuwe ou karretjie.
Die lewe gaan aan en 'n mens kan nie by aardse goed vashaak nie. 

Alles gebeur ook seker maar met 'n doel.   :dontknow:

Naas:
Ek het ook vandag 'n knop in die keel. Ons huis van die afgelope 30 jaar is verkoop. Ons sal binnekort 30 jaar se opgaar moet uitsorteer en trek Ferreira. Ja PM ons wil nie graag dit waaraan ons gewoond geraak het en waaraan ons vashou laat gaan nie maar dis maar die lewe. Elke begin het 'n einde.

:icon_bigsmurf:

Trapsoetjie:
O nee, ek wil nie, ek wil nie. EK het 'n woonstel vol papiertjies en wolletjies en goetertjies wat vir ander na vuilgoed lyk, vir my goud is.  :crybaby2:

Gelukkig sover is my woonstel nog myne. Maar weet nie vir hoelank nie. As ons somme maak vir ons rondry en kyk tyd, in ons lewe moet ons nog so 200 jaar werk voor ons dit kan bekostig en dan sal die lewe so duur wees dat ons nog 'n 100 jaar by sal moet werk,  :crybaby2: :crybaby2:

Naas, geniet julle nuwe lewe, nuwe begin.

:angel12:

Naas:
My keel trek toe.
My ma het altyd gese een ouer kan 12 kinders grootmaak maar 12 kinders kan nie een ouer grootmaak nie. Ek het laaste paar jaar gewoond geraak op my eie. Nou moet ek weer by my dogter se nukke aanpas.

:icon_bigsmurf:

PM:
Ek weet ook nie mooi nie.  As jy te veel moeilikheid kry moet jy en Elmarie maar by ons kom bly.  Ten minste kan ons soggens vroeg sit en bymekaar kla!   :angel12:

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version