Author Topic: Die komiese hel van hallusinasies  (Read 17740 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Assie

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 480
  • Gender: Female
Re: Die komiese hel van hallusinasies
« Reply #15 on: September 17, 2021, 01:00:00 PM »
Ta Raatjie gaan slaap soos 'n baba
.

 :mumum:

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Die komiese hel van hallusinasies
« Reply #16 on: September 17, 2021, 01:39:33 PM »
 :toothy4: Wil elke twee ure ietsie drink? Ek het al soveel gelag vandag en vanaand dat ek seker krampwater gaan nodig kry en dan ry ek die nagmerries bloots Assie! Jou Ta Raaitjie is nie van hier nie  :headbang:

Offline Antjie Patat

  • Matroos
  • Suigeling
  • Posts: 176
  • Gender: Female
  • Passievol Afrikaans!
Re: Die komiese hel van hallusinasies
« Reply #17 on: September 17, 2021, 02:42:22 PM »
Ongelooflik, net ongelooflik, en was Robin nie een van my (en is) top top top sterre nie. Ek het 'toe oe' n vliek aanbeveel waarin hy speel.
En die duiwels wat hom gejaag het, ...stom stom stom oor die tentakels..... stom...
En die band wat hy en die gorilla KOKO gehad het. Boeiend...  die konneksie wanneer woorde nie daar is nie, maar die goed in mens en dier uitkom omdat albei se harte nie kwaad ken nie....

Meraai, Assie, PM, Naas, julle almal wat so goed verstaan, dit vat net n enkele sin...en ek begryp deel van julle begrip. Awesomste mense.
My peetma, my liefling ma, wat n spesiale band het ek en sy nie gehad nie, en daardie verdomde 'vergeet' kom haal haar herken uit haar stem, uit haar lyf en uit haar oe... vergeet van die verskil tussen dag en nag, die ligte skakelaar teen die mure moes gemerk word "aan" bo "af" onder.
SON IS DAG, DONKER IS NAG.... Stowe ontkoppel, vuurhoudjies wegsteek, messe wegsteek. Hoe sy haar kinders een vir een begin vergeet, en hulle vriendelik vra wat hul naam is, en dan onthou sy het so kind met so naam, en vertel hulle moet kom kuier as haar kind weer tuis is...  Hoe sy haar ongelooflike man, my oom, vra of hy met haar getroud is, en soms nie onthou, en soms net hom en sy arms onthou as hy haar regdraai, want sy kry nie n manier om op n stoel te sit nie, die rigtings / wysborde het verdwyn. Maar sy het altyd liefde gevoel en gegee. Toe die vergeet van eet, of hongerte, en die organe wat nie meer die seine brein toe kry nie... My hele hart uitgeruk, opgekap in stukke, vertrap, die siekte het my bewus gemaak van die belangrikheid dat n mens ALTYD waardig voel, al weet hy /sy nie meer waar hulle is nie. Om menswaardig te voel en behandel te word, met respek, sal deurdring tot die diepste wese van mens en dier, sonder n taal. Net n gebaar... Die gesindheid met ander woorde van mense om jou, sal blywend wees... al is die begrip verstrengel in n woud met monsters, of n see met wonders of n donker gat of n niks...
In jou soeke na antwoorde Meraai, sien ek jarrrrre se navorsing en oplees, oor alles.... hoe wens ek nie ons kan sommer nog voor einde 2021 oplossings kry nie. Sal dit nie fantasties wees nie. En ekke wou mos nog altyd aan die bumber van julle karavaan vasbyt met my tent en kamera vasgegom aan my tekkies op my bors....
Ons is gesit op plekke, en in mense se paadjies, op hulle stoepe of in hulle sitkamers, omdat ons daar bedoel is.
Ons verander mense se lewens met elke wandel en wee....
Ons humorsin, ons mensewees, trane, lag en spot is omdat dit ons kenmerke as mens is.
Mag jy nooit moed opgee nie Raai, en nooit verlore voel, en nooit vergete voel, eensaam of bang nie...
En mag jou lag en woordekennis ons elke dag uit ons skoene bless.
Voorreg om saam julle almal hier te wees...



« Last Edit: September 17, 2021, 02:50:18 PM by Antjie Patat »

Offline Antjie Patat

  • Matroos
  • Suigeling
  • Posts: 176
  • Gender: Female
  • Passievol Afrikaans!
Re: Die komiese hel van hallusinasies
« Reply #18 on: September 17, 2021, 02:49:14 PM »
EK HET BEDOEL MESSE WEGSTEEK, VUURHOUDJIES WEGSTEEK....nie wegsteel nie

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Die komiese hel van hallusinasies
« Reply #19 on: September 17, 2021, 09:39:46 PM »
Antjie, ek lees jou bydrae en besef hoeveel begrip jy het en dit laat my stom. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Die komiese hel van hallusinasies
« Reply #20 on: September 17, 2021, 10:59:28 PM »
Kom staan asseblief nader dat ek jou die styfste drukkie ooit kan gee ons liefste ou Antjie Patat. Elke woord van jou is afge-ets op my. En ek stem 110% saam met PM. Ek staan verstom en buig laag vir jou insig en wysheid. Jou liefde straal uit die skerm en vou om 'n mens. Ek lees oor en oor en oor...

Ons is gesit op plekke, en in mense se paadjies, op hulle stoepe of in hulle sitkamers, omdat ons daar bedoel is.
Ons verander mense se lewens met elke wandel en wee....
Ons humorsin, ons mensewees, trane, lag en spot is omdat dit ons kenmerke as mens is.

Om menswaardig te voel en behandel te word, met respek, sal deurdring tot die diepste wese van mens en dier, sonder n taal. Net n gebaar... Die gesindheid met ander woorde van mense om jou, sal blywend wees... al is die begrip verstrengel in n woud met monsters, of n see met wonders of n donker gat of n niks...


WOW WOW WOW!
 :love7: :notworthy:

*Antjie jy was 'n slagoffer van die woorddief vandag:
https://forum.afrikaanseforum.co.za/index.php?topic=4593.msg32877;topicseen#msg32877
« Last Edit: September 18, 2021, 12:55:01 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Die komiese hel van hallusinasies
« Reply #21 on: September 19, 2021, 11:05:18 PM »
Stomgeslaan weereens oor die talent van ons geliefde skrywersmater Naas, wil ek sy nuutste woordskepping met ons lesers ook hier deel. Hallusinasies is soms die eerste aanduiding dat die kake van vergeet aan jou gaan begin vreet...

Ont hou?

Bleek lê die karkasse
op gister se vlaktes.
Kaal gevreet
deur die kake van vergeet

Omkyk word ‘n woestyn
waarin gedagtes verdrink,
versmoor…
verdwyn…

Fotos van geliefdes,
bekendes…
vervaag…
verdof…
verdwyn…

Leë oë staar soekend
na bleek karkasse,
toe gewaai
deur breinloos wind.

Seldsame oases
verdor tot vergetelheid…
Verdwyn uit gedagtes…
Kaal vlaktes…

Verlossing kom
met ewig rus…

© Naas Breytenbach
« Last Edit: September 20, 2021, 01:22:23 AM by Meraai vannie Baai »

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Die komiese hel van hallusinasies
« Reply #22 on: September 20, 2021, 03:21:19 PM »
Ek was te skaam om te sê dat ek snot en trane gesit en huil het tussen die lees deur, maar nou sê ek dit maar Antjie Patat.
Ek is so dankbaar dat jy jou pad hierheen gevind het.   :notworthy:   Ons almal het al die verstaan nodig wat ons kan kry. 
My motto is juis:  Om te weet is om te verstaan.   :read:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Antjie Patat

  • Matroos
  • Suigeling
  • Posts: 176
  • Gender: Female
  • Passievol Afrikaans!
Re: Die komiese hel van hallusinasies
« Reply #23 on: September 20, 2021, 05:17:29 PM »
PM, dis seker een van die minste woorde wat die meeste in ons taal se... "om te weet is om te verstaan"..

Ek voel ook so.... as ek verstaan kan ek n ingeligte besluit maak, begrip toon, raad gee, terug staan, verby loop of jou omsingel met liefde....

Maar as ek nie verstaan nie, kan ek alles verkeerd doen. Hoeveel misverstande het mense nie al vir jare uitmekaar nie...  die grootste hartseer is al deur misverstande veroorsaak.

 n Misverstand kan van n wind, n aardbewing wat op die richterskaal registreer verander.. (op ligter noot)

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Die komiese hel van hallusinasies
« Reply #24 on: September 20, 2021, 09:52:05 PM »
Daar kom die humorsin nou weer uit.  Nie wat jy sê nie, maar wat ek lees.  'n Wind ja of 'n windjie.   :dontknow:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Die komiese hel van hallusinasies
« Reply #25 on: September 22, 2021, 01:10:08 AM »
Sonder antwoorde oor die ontstaan van die nare wanbeelde wat teister en of dit verband hou met die asemdief het ek om een of ander rede 'n slow puncture vergelyk met 'n lekkende gaatjie in die brein...

Na gisteraand se  "Non-existent Spinnekop-jag" het ek besef die slow puncture in my brein word nou van so aard dat ek nie meer in aanraking bly met die lewenspad se oppervlakte nie. Ek het baie kilometers so gery sonder om te besef dat daar iewers 'n speek in die wiel is en begin wonder of die uwe nog ooit padvaardig is en kan/sal die stadige lek 'n gevaar geword vir mede passasiers en ander padverbruikers?

Gelukkig is daar vroeë waarskuwingstekens wat nie verontagsaam moet word nie en soos met 'n gewone lekband op jou motor, gaan jy ook straks begin sweef tussen regs en links van die pad en moeite ondervind met wat is eg en wat nie. Dalk sal jy mettertyd geluide begin hoor soos wat die sondebok in jou wiel protesteer. Jy sal heel moontlik nog 'n paar kilometers kan voortpoer solank daar nog genoeg lug in jou band is. Dit is beter om te stop en hulp te vra voordat die lekkende gaatjie so groot word dat herstel onmoontlik word.

Dit word aanbeveel dat jy 'n voetpomp-humorsin saam met jou piekel want die Liewe Heertjie het in al Sy genade 'n humoristiese noodband vir ons gegee.

Die volgende moet jy met 'n knippie sout lees en slow puncture vervang met 'n brein wat soortgelyke probleem ondervind:

*Driving on a slow puncture for any longer than necessary is dangerous because that slow puncture is more likely to become a fully flat tyre the longer you keep using it.

If the damage is to the sidewall of the tyre, then it cannot be repaired regardless of the tyre type. This damage will be to the main structure of the tyre that supports the tread, so it will weaken the tyre, which will affect its ability to perform properly.

You may be tempted to do a home repair with a puncture repair kit, which you will find in cars where a spare wheel is an optional extra. However, the 'gunk' that's used to seal the hole is only a temporary fix.

 Another visual clue could be odd wear to the sidewall. If a tyre is dirty and has low pressure, then the sidewall will be in contact with the tarmac, which will 'scrub' the tyre clean, giving a better visual clue to a slow puncture by creating a black sidewall that you can pick out clearly through the dirt.

Of course, the other giveaway would be a piece of debris stuck in the tyre itself. We're not saying you should get on all fours to give the rubber a proper inspection, but is there a screw or a nail that's obviously embedded in the tread or the external sidewall? If it's in the tread, it should be easy to spot, as the head will be polished clean if it's in contact with the road when you drive.

In any case, the best advice is to stay on the lookout for slow punctures and other damage by checking your car tyres on a regular basis. If you detect a slow puncture, don’t ignore it as you’ll only be increasing the chance of a bigger problem developing at some point in the future. Get the tyre seen by professionals and either repaired or replaced as soon as possible.

If you think or suspect something isn't right, turn off the radio and shut the windows so you can hear things properly and identify if you have a slow puncture.


En dit is nou net hier waar ek ten sterkste aanraai dat jy daardie voetpomp-humorsin byderhand moet hou want gaatjies in 'n brein kan nie permanent gestop word nie en vervang is nog nie 'n moontlikheid nie. Jy sal moet aanhou pomp ...

 :headbang: :notworthy:

*Die bron vir die Engelse aanhaling was verkry uit:
https://www.autoexpress.co.uk/car-news/102438/slow-punctures-should-you-repair-them-and-what-are-the-dangers


 








« Last Edit: September 22, 2021, 07:23:14 AM by Meraai vannie Baai »

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Die komiese hel van hallusinasies
« Reply #26 on: September 22, 2021, 07:44:50 AM »
Ek sal julle altwee styf in my gedagtes toewoel en in afwagting uitsien na 'n positiewe uitkoms.  Weet dat ek baie lief is vir julle.   :love7:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Die komiese hel van hallusinasies
« Reply #27 on: September 22, 2021, 08:06:38 AM »
Opregte waardering lief PM  :love7: Ek gaan die volgende paar dae stil wees en 'n paar sakies in orde bring.  Ons Meisiekindjie kom kuier. Baie opgewonde. Sal terugvoering kom gee sodra die bal aan die rol is.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Die komiese hel van hallusinasies
« Reply #28 on: September 22, 2021, 08:20:32 AM »
Ek trek my stoeltjie tot hier by die voordeur en wag vir jou.  Geniet die kuier.
Om te weet is om te verstaan.

Offline Antjie Patat

  • Matroos
  • Suigeling
  • Posts: 176
  • Gender: Female
  • Passievol Afrikaans!
Re: Die komiese hel van hallusinasies
« Reply #29 on: September 22, 2021, 08:36:11 AM »
Hoe ongelooflik is daardie vergelyking van n slow puncture net nie.
Raaitjie jy is styf in my hart vasgeklem.
Solank daar betyds na gekyk word, kan alles reggemaak word. Onthou dat ons liewe Vader ons gemaak het volgens Sy wil.
As ons skeef en onvolmaak en nie meer gesond reageer of lyk of voel nie, het Hy steeds n groter doel daarmee, want geen haar sal van ons hoofde val, sonder dat Hy nie daarvan weet nie.
Sy liefde en genade is elke more nuuter as gister sn. Wat ookal Sy doel of plan is.
Soos n onskuldige kindjie moet ons glo en hoop, en geloof in Sy wysheid he. Moeilik soos dit vir ons aardsbewoners is.

Weet net, dat ons by jou staan, ons bid vir jou vir algehele genesing, ons hou julle diep in ons harte en dra julle op aan God omdat Hy n groter deernis, en omgee het as wat ons verstand kan verwerk.
Sy liefde vir jou, Sy maaksel, is reiner as rein, ongeskaad, opreg soos n kindjie se liefde vir sy ouers.

Mag jy rustig word in die paar dae tot Maandag, wetend dat jy in Sy wil stap, met n man spesiaal gekies vir jou lewenspad.
Die krag van gebed en die helende wonders van medici is alles aan jou kant, en hope ope arms vol van ons binneste omgee, wat meer kan jy voor vra, hey??

Geniet jou meisiekind by jou, stuur baie groete vir haar en kom loer tog maar so nou en dan in as jy kansie kry.
Liefde in watervalle oor jou, van ons....
xxxxxxx
 :love7: :love7: :love7: