Voorstelle en klagtes > Die Inligtingkantoor
Waar is jy?
PM:
Gedink ek sal hier 'n onderwerp begin waar ons vir mekaar kan laat weet wanneer ons vir 'n wyle nie beskikbaar sal wees nie.
Die verwoede bobbejaan is nou baie kwaai en ons sal maar liewers die stoep, waar ek opvangs het, verlaat.
More ry ons verder en ek sal van my laat hoor as ons weer opvangs het. Hou die fort hoor!
:love7:
:bootyshake:
Trapsoetjie:
Julle moet versigtig wees, daai goed het vierhande en baie groot tande. Hulle dink ook soos party mense wat ek gelukkig nie persoonlik ken nie, maar bekend is.. :icon_biggrin: :dontknow:
Veiligry! :toothy4:
:angel12:
PM:
Hier is ons nou in Beaufort Wes. Dit is koud buite maar warm binne! :icon_biggrin:
Dankie my matertjie. My se manlief is aan die stuur en jy weet mos, dan vat dit drie dae! :icon_biggrin:
Naas, ek het vir jou deur Meiringspoort gery. Ek was baie teleurgesteld. Orals is rusplekke en toilette gebou en die pas het sy unieke "na aan die natuur" vir my verloor! Dit is pragtig en skoon, maar dit is nie soos dit was nie.
Meraai vannie Baai:
Hoop die laaste deel van die verlof is net so aangenaam matertjie. Ons gaan van vandag af redelik op die pad wees en eers laataande tuis kom wanneer die normale huistakies weer opgevang moet word voor die volgende dag weer kilometers-vreet beteken! Van volgende week af behoort dinge weer stadig maar seker na normaal terug te keer en kuier ek weer saam met julle tussen die lyne :book1:
PM:
Dankie dat jy laat weet Raaitjie. Wees veilig! Geniet die rustige oomblikke en skryf 'n hond uit 'n bos uit! :love7: Ons behoort more op die laaste tuis te wees. Met die padverleggings gaan dit maar stadig.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
Go to full version