Author Topic: Ek hou op rook.  (Read 29681 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Ek hou op rook.
« on: January 08, 2014, 12:45:31 AM »
Toemaar, ek myself sou dit nooit nie glo nie.   :dontknow:  Ses weke later hou ek nog uit.   :bootyshake:

Ek was moeg vir al die plekke waar 'n mens nie mag rook nie.  Die nuwe goed wat hulle in die sigarette "plant" om nie die bos aan die brand te steek nie, maar dit vat 'n dosie vuurhoutjies om die kampvuur aan die brand te kry!  Die sigaret vrek kort-kort en die as mors orals. Die prys van sigarette wat net op en op gaan.  Met die sigarette wat so vrek kos dit jou net soveel aan aanstekers as aan sigarette.  Rook was nie meer vir my 'n plesier nie. 

Toe hoor ek van Champix.  Slaan dit na op die internet en my hare reis oor al die "spookstories" wat ek lees en besluit dit is nie vir my nie.  Ek is mal genoeg daarsonder.

My broer koop dit toe vir al sy kantoorpersoneel.  Hulle is gelukkig en ondervind nie probleme nie. 
My skoonsus en haar man probeer dit toe ook.  Geen probleme nie.
Hulle beveel dit vir 'n paar ander aan en ook daar kla niemand nie.
Toe ek hoor dat 'n mens nie sommer net op te hou rook nie, maar kan met verdrag ophou, besluit ek om dit maar te probeer.

Werklik, die eerste paar dae rook ek minder as die helfte van my daaglikse kwota.  Die volgende paar dae slegs drie of vier en toe besluit ek dat ek dit kan los en gaan los.  Dit het uitstekend gegaan, maar so nou en dan was dit moeilik om nee te sê. Ek het net voet by stuk gehou en dit gaan nog goed.

Die enigste probleem wat ek ondervind is dat die oggend pilletjie  (een soggens en een saans) my effens naar maak.  Wat ek wel ondervind het is dat as ek die oggenpilletjie op my nugtermaag drink met 'n vol glas water, dan is dit baie beter.  'n Halfuur later eet ek ontbyt, dan is ek reg vir die dag. 

Natuurlik is die algemene nadeel dat 'n mens knaend iets soek om aan te knibbel.  Party mense kou kougom, maar ek het die sopdieët se sop gekook en eet dit as ek knibbelrig raak.  Daar moet mos 'n oplossing wees vir elke probleem.

My huis sal nog altyd 'n "rokershuis" wees.  Ek sal nooit almal om my "non-rokers" wil maak nie.  As jy jou sigaretjie geniet, geniet dit.   :bootyshake:  Hou asseblief net vir my duime vas dat ek kan deurdruk!

Om te weet is om te verstaan.

Offline Fransi

  • Regular Members
  • Melkbaard
  • Posts: 1274
Re: Ek hou op rook.
« Reply #1 on: January 08, 2014, 08:03:25 AM »
Beide duime. :-)

Ek gaan nou ook bietjie daaroor oplees.

Offline Jeannedarc

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 314
Re: Ek hou op rook.
« Reply #2 on: January 08, 2014, 08:34:41 AM »
I cannot, for the love of me, even remember all the hardships that goes hand in hand with stop smoking as for me it now is 25 years without. strongs me dear for the next 6 weeks - thereafter it should be better.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Ek hou op rook.
« Reply #3 on: January 08, 2014, 08:53:46 AM »
Dankie julle.  Dit is werklik baie makliker met die pilletjies en dan is Hannes heeldag hier om my te motifeer as ek bietjie "af" raak. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline AB

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1930
Re: Ek hou op rook.
« Reply #4 on: January 08, 2014, 09:48:12 AM »
Sterkte, ek hoop jy kan vasbyt tot die laaste dag toe.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Ek hou op rook.
« Reply #5 on: January 09, 2014, 04:17:05 AM »
Dankie AB, ek weet net nie wanneer is die laaste dag nie.  Ek weet van mense wat vir langer as 'n jaar opgehou het en toe weer begin het.  Behoede my!
Om te weet is om te verstaan.

Offline AB

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1930
Re: Ek hou op rook.
« Reply #6 on: January 09, 2014, 06:02:45 AM »
Ja PM, dis nie 'n maklike storie nie. EK het st 8 besluit om op te hou rook en dan vat ek 'n trek by die pel en dan by ander pel, so het dit vir 18 maande aangehou. Toe besef ek dit help nei ek hou op maar af en toe rook ek nog. Desmber vakansie na st 9 besluit ek die hele vakansie gaan ek niks rook nie en seg my neef hy moet my nie eers 'n rookding of trek aanbied nie. Toe dink ek nog na die vakansie sal ek maar weer so af en toe 'n dampie slaan. Na die vaksnie belsuit ek toe dat ek het nou vir 6 weke opgehou en hoekom nie sommer die hele matriek jaar ook nie. Dit was nei altyd maklik nie maar ek het darem elke keer nee geseg. MOet ook sê ek het toe maar sowat 2 jaar gerook en ook nei vreeslik baie nie. AL wat ek toe weer gerook het was die laaste dag in matriek, vra my een pel ek moet darem saam met hom vir oulaas iets rook. Ek het hom 5 jaar later 1 keer weer gesien en toe weer in 2003 en so paar keer daarna en hy rook nog een stryk deur.

strkete mag jy dit volhou, dag vir dag nee seg.

Offline Fransi

  • Regular Members
  • Melkbaard
  • Posts: 1274
Re: Ek hou op rook.
« Reply #7 on: January 09, 2014, 07:39:12 AM »
Ja, nou die dag uitgewerk dat ek al vir ongeveer 14 jaar rook. Die langste wat ek al uitgehou het was 'n maand. So baie, baie sterkte en positiewe energie van my kant af.

Offline Terry

  • Regular Members
  • Suigeling
  • Posts: 248
  • Gender: Female
    • Squisita Jewellery
Re: Ek hou op rook.
« Reply #8 on: January 13, 2014, 08:50:40 AM »
Baie geluk en sterkte PM.  Almal wat my al vertel het van hierdie pille het 'n sukses storie en joune klink vir my dieselfde.  Wel gedaan!   :hello2:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Ek hou op rook.
« Reply #9 on: January 22, 2014, 09:20:48 PM »
Dankie julle.  Dit is nou tien weke vandat ek die pille begin drink het en dit gaan baie goed.  So nou en dan raak ek lus vir 'n rokie maar dit gaan gou verby. Ek het ook die oggendpilletjie met 'n halwe telepel gemmer in 'n bietjie water begin drink en dit help vir die naarheid.  Verder het ek geen probleme ondervind nie, net aan die begin was ek "vreterig", maar die sopdieët se sop het gehelp.  Natuurlik, almal se aansporing help baie.  Baie dankie. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Fransi

  • Regular Members
  • Melkbaard
  • Posts: 1274
Re: Ek hou op rook.
« Reply #10 on: January 23, 2014, 07:44:46 AM »
 :love7:

Offline Terry

  • Regular Members
  • Suigeling
  • Posts: 248
  • Gender: Female
    • Squisita Jewellery
Re: Ek hou op rook.
« Reply #11 on: January 23, 2014, 08:55:10 AM »
Ek dink die harde tyd gaan dalk kom as julle terug is by die huis PM, maar ek glo jy sal goed doen.  Die feit dat sigarette so duur is daar help ook, ne?  Maar mind you, dit is eintlik net so duur hier!  Ons sal jou bystaan elke oomblik.  En weer eens, baie geluk.   :hello2:

Offline AB

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1930
Re: Ek hou op rook.
« Reply #12 on: January 23, 2014, 10:16:59 AM »
ek is bly jy byt nog vas hou so aan

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Ek hou op rook.
« Reply #13 on: January 23, 2014, 09:33:38 PM »
Baie dankie julle. 

Ja Terry, ek het ook so 'n idee gekry dat dit moeiliker sal gaan as ek in my eie omgewing is.  Ek het darem die ekstra pak pilletjies om aan vas te byt as dit moeilik gaan en met julle daar naby weet ek ek kan dit doen.  Die sop is ook gaaf, my gewig is nou ampertjies weer waar dit was voor ons vertrek het. 

Die slimkoppe seg as ek drie maande kan vasbyt is my kop deur.  Dit sal oor twee weke wees!  Teen tyd ons terug is in SA sal dit drie maande wees.   :hello2:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Terry

  • Regular Members
  • Suigeling
  • Posts: 248
  • Gender: Female
    • Squisita Jewellery
Re: Ek hou op rook.
« Reply #14 on: January 24, 2014, 09:01:27 AM »
Yippee   :hello2:  ons kan nie meer wag nie!