Bak en brou > Item vir die week

Kom ons praat TAMATIES

<< < (2/5) > >>

AB:
tamaties is heerlik en help prostaat kanker keer maar dit gee gout wat skrik vir niks.

Terry:
Vertel my van dit AB.  As gevolg van die gout probleem koop ons nou nooit meer tamaties in hierdie huis nie, en dis nou wanneer ek die meeste na dit moet smag.

Ek wonder, kan dit die gout vererger as die tamaties gaar is?

AB:
gits ek weet nie van gout en gaar of rou tamaties nie. Dis blykbaar die suur in die tamaties en as die tamatie gaar is het die suur waarheen gegaan?

Jeannedarc:
gout is die effek van te hoe uriensuur en ek het my bedenkinge of enige produk wat suur bevat, 'n alreeds verhoogde uriensuur gaan vererger. maar dis my eie mening want ek het nog nooit gout gehad nie, nie waarvan ek bewus was of is nie. blomkool en broccoli geprut in tamatie en uie smoor met sout, grated black pepper and cinnamon en feta oor gefrommel en dan in die oond vir 45min. nou ek is nie lief vir enige van die kool-vorme nie maar ek maak hierdie gereg en wil dit nie deel nie.

AB:
dalk kan ons op i ander draad oor gout gorrel. et wete net dis vrek seer, weet nei of nierste of gout die ergste is nie, ek dink dlak nierstene, ek het al al 2 gehad.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version