ek is nie die beste braaier in die land nie maar wel in ons huis. ek sout of marineer nie vleis vooraf nie, braai dit en smeer op wildsvleis so af en toe braaisous dat dit nie aan die buitekant uitdroog nie. elkeen kan sy eie sout aan tafel opgooi. ek eet nie sout op my vleis en meeste ander kos nie en ander mense gooi hulle kos wit met sout. dus kan lekeen sout gooi na sy smaak. ek kan verkeerd wees maar ek dink nie daars 'n verskil tussen gaar sout of rou sout nie. ek vel net as jy vooraf die sout opgooi trek dit reeds 'n klomp sap uit die vleis.
wag laat ek eers regstel, ek sout wel vis liggies vooraf maar vis is waterig en dis om van die water uit te kry voor braai.
ek voel as mens 'n dik stuk steak braai soos ek baie keer doen, so kg heel stuk dan kom die sout in elk geval nie in die middel nie maar net aan die buitekant, dan moet daar weer sout gegooi word as jy die vleis skywe gesny het, daarom kan lekeen sy ei esout na sy eie smaak opgooi. ek raak sommer vies as ons by ander mense braai en hulle neuk 'n klomp sout en speserye op die vlies voor dit gebraai word, ek wil proe hoe smaak die vleis nie hoe smaak die speserye nie.
eendag braai ons zebra steak by my swaer en skoonsus neuk ook so abie goed op die zebra steak dat ek tot vandag nie weet hoe smaak daai vleis nie, net sout en speserye geproe.