nou wil jy seker i antwoord daarop hê? in elk geval ons is veilig tuis, 24 uur gouer as wat ons beplan het maar dis ook goed so nou kan ek 3 dae ipv 2 dae rustig wees voor ek weer begin werk maandag. en nou lê die groot werk voor.....fotos uitsoek en storie skryf. ek het 1 jaar se stories in 3 weke bymekaar gemaak. dinge gesien en beleef wat ek nie geweet het hoe dit werk nie. ek het sowat 4500 fotos en seker 80 uur se video om deur te werk. het 'n gopro gekry voor ons weg is en dit was rerig die moeite of liewer geld werd.
in kort
alexanderbaai is vaal met 'n hartseer storie.
ons het die oranjerivier se monding gesien, het diamant stories gehoor, was in oranjemund, in die veld gekamp naby die rivier, ludritz, kolmanskop, aus gesien. woestyn in van aus af en 5 nagte in woestyn geslaap,wit geryp een oggend en soms erg wind en soms erg warm gekry, vis gevang by meobbaai, vanaf swakop oor die woestyn gevlieg, by henties probeer vis vang en in die dooiesee geswem of eerder gedryf. van walvis oor gobabeb en solitaire gery en na 'n appeltert eet ook solitaire gespeel. sossusvlei besoek maar nie veel gesien nie, baie wind en sand en stof en besluit net daar om verder te ry en dalk by betanie te slaap maar gelukkig 'n petrolpyp lek gekry en dit op betta reggemaak en toe liewer by duwiseb gekamp. ook langs pad met willem gesels wat 'n donkiekar met sleepwa agter aan het. baie koedoes op pad gekry en die petrolpyp se probleem het gelukkig gesorg dat ons nie daar in die nag in die koedoe wêreld gery het nie. het gesien dat helmerighausen baie klein is, eintlik nog kleiner. op betanie sowat 120 liter petrol ingegooi om die tenk 3/4 aan te vul. die canyon en aiais geloer en by aussenkhere oorgeslaap en gister huis toe gery en paar mooi blomme in namakwaland gesien langs die pad. was 17h00 hier by die huis en 2 galjoene gebraai wat van henties af saam huis toe gekom het.
dis in kort, die fotos en storie sal vlog, maar dit gaan tyd vat.