Die Biblioteek > Nuwe woordskeppings

Die Stinkgat

(1/8) > >>

Meraai vannie Baai:
:pottytrain2: Skielik kry die kenteken van onse forummoedertjie nuwe betekenis.

Ek tik gewoonlik die skepper van die woord/uitdrukking voor of na die nuwe woord, maar vandag het altwee die kombinasies ewe erg geruiklyk:

PM se 'stinkgat' / Die Stinkgat van PM :`ip2:

Mees beskrywende naam vir die gekroonde-wit-troon ala longdrop! En daar is natuurlik nog die geliefde "0" n(holte/gat) van PM wat net so gepas hier gebruik kan word:
"Stink0"
:notworthy: :icon_salut:  :love7:

Ek lief ons taal!

Meraai vannie Baai:


Elke kleinhuisie (my ouma se woord vir die buitegeriefie) het sy eie storie.

Die keramiekskeppings van die Ausie, Fred Hillier “*privyologist”  (that is, someone who takes an interest in the history and folklore of the “loo, throne room, lavvy, thinking room, thunder box, aunt mary, kharzi, house of commons, etc., etc., etc.”.)

Fred het twee boeke geskryf oor hierdie ongewone onderwerp en 'n ryk(?) geskiedenis vasgevang daarmee  :icon_biggrin:

*Sou Gatoloog :color: beskrywend genoeg wees vir die 'beroep/amp' in Afrikaans? Bring jou eie woord asseblief!  

PM:
O gatta patatta,  :icon_biggrin:  hier is my 0 nou onder bespreking. 
Ek wonder of 'n "privaatheidsdeskundige" nou daai ou is wat die skoonmaakwerk doen. 

Meraai vannie Baai:
Hehehhe. Wonder self PM! Terwyl ek nou so aan die wonder is, dink jy iemand gaan braaf genoeg wees om vir ons 'n vers of twee te bring oor die 'stinkgat'?  :toothy4:

PM:
Ek het al myne begin, maar hol so rond tussen alles en moet nog soek vir akkommodasie in Mthatha (jy weet mos, daardie plek wat Hannes gesweer het hy gaan nie weer werk nie) en vliegkaartjies na NZ vir die einde van die jaar. 
Sal kom sny, spoeg en plak as ek klaar is. 

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version