Ons het besluit om eers 'n paar dae te rus. Was in Marloth Park vir 10 dae en toe gaan kuier ons by Hannes se sus in Leeupoort.
Ons is besig met die finale houtwerk in die huis en dan is daar 'n boel goed wat agterwege gebly het wat ons op datum moet kry.
Hannes is hierdie week op 'n noodhulpkursus. Eskom vereis dit nou van alle konsultante. Dan wil ons nog 'n paar dae leegle, e met 'n kappie op.

Die griep het ook gedink ek sal my wat verbeel as hy by my verbygaan, maar nou gaan dit baie beter.
Die boek hou my vreeslik besig. Dit is nou op die puntjie om drukkers toe te gaan.
Hierdie keer nommer ek die bladsye en tot my skok het ek agtergekom dat 80% van die nommers verdwaal geraak het in die kleure. Ek is nou besig om dit een vir een aan te pas sodat dit leesbaar is.
Ons vier vandag ons 1ste vloedverjaarsdag. Dit was laasjaar die 26ste toe ons lewens drasties verander het. Die berg se versekering baklei nog oor wie se skuld dit was dat daardie 20 miljoen liter water en 10 ton modder en klippe daar van bo van die berg af gekom het.
Verder gaan dit goed en ons kan nie kla nie. Dit is heerlik om by my eie kaia te wees.