Author Topic: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)  (Read 289004 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #480 on: December 16, 2018, 08:39:50 AM »
Laat ek nou vir julle iets vertel.  Daar is absoluut  NIKS  wat ons sin vir humor sal aanraak nie.  Niks nie seg ek vir julle.  As jy 'n bietjie onder die weer voel, kom loer maar hier in, daar is altyd hoop en uitkoms.   :read2:


Geniet julle tydjie.  Lief julle.
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #481 on: December 20, 2018, 10:44:35 AM »
Amen suster  :notworthy: :hello2: :toothy4:

Ek het vandag my gelamineerde 'decal' wat  'designed and prepared is on special paper for durable transfer on to another surface such as glass or porcelain' van die PH assosiasie ontvang. 



Dit gaan die lewe 'n bietjie makliker maak in die toekoms tydens inkopies en wanneer die lastige vrae opduik of opmerkings 'maar jy lyk dan nie siek nie'  :icon_scratch: :icon_biggrin:



Ek is so dankbaar vir al die betrokkenheid agter die skerms om hierdie tipe van bewusmaking vir ons beskikbaar te he. En dit net voor die besige kersseisoen en gevaar op ons paaie.


Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #482 on: December 23, 2018, 02:51:15 PM »
Dit is goed so.  Soos ek jou ken gaan hier 'n paar kunswerke gebore word.  Geniet dit matertjie.
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #483 on: January 07, 2019, 02:58:00 AM »
Ek het so pas by van die ondersteuningsgroepe deur die nuwe plasings gedwaal en was verstom hoeveel persone hierdie tyd van die jaar dieselfde simptome ervaar waarvan die vrees oor hartritmeversteurings beslis uitstaan en die meeste kommer veroorsaak.

'n Hart wat een oomblik soos 'n resiesperd deur die sekondes jaag en dan verspot bokspring op een plek, net om die volgende oomblik in stadige aksie die wenpaal te probeer haal, kan 'n onstellende ervaring wees. Onnodige kommer kan jou angstig maak en die situasie vererger. Wanneer is dit werklik nodig om bekommerd te raak?

Dr Gupta se videoreekse oor hierdie onderwerp was werklik 'n openbaring en gerusstelling vir my. Vanoggend het ek 'n plasing ontvang wat ook uitwei oor die verskillende ritmeversteurings en wanneer dit werklik nodig is om jou mediese span te kontak.

Speak to your doctor about your abnormal heart rhythms if:

your palpitations last a long time, don't improve or get worse
along with palpitations you start to feel faint or dizzy
you have a history of heart problems.


As jy bekommerd is oor die duur van jou ritmeversteurings (byvoorbeeld langer as 30 sekondes elke keer) is dit die beste om jou dokter te kontak en te vra vir 'n EKG.

Besoek gerus hierdie skakel vir meer inligting:
https://www.bhf.org.uk/informationsupport/conditions/abnormal-heart-rhythms?fbclid=IwAR1qhbJN3YaliWOaVXEOfs3wncaD1HtCoa8OBjtJtRDAywmW_4Sb8ZGysCA

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #484 on: January 07, 2019, 03:00:47 AM »
https://www.bhf.org.uk/informationsupport/publications/heart-conditions/heart-rhythms?fbclid=IwAR1ZDM14JqMi0jv1GZ41xEuf297xxbYJSEGmeZF-yoHpdQhQyw428q891Mw

This booklet is about heart rhythms. It includes information on both normal and abnormal heart rhythms. It explains what palpitations are, what ectopic beats are, the different types of abnormal heart rhythms, the tests used to diagnose the problem and the treatments you might need.

This booklet is also available to download in large print.



Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #485 on: January 07, 2019, 05:53:07 AM »
Vir diegene wat belangstel om 'n tuis-EKG masjien aan te skaf, los ek die skakel en inligting wat jy kan verwag van die lesing. Hierdie lesing en verslag kan van jou foon af na jou mediese span gestuur word vir ontleding.

Understanding the classifications on your EKGraph device - it  will classify an ECG as 1 of the following:

No Abnormalities – A regular or sinus rhythm of the heart set by the natural pacemaker of the heart called the sinoatrial (or sinus) node.

Arrhythmia – Any change from the normal sequence of electrical impulses. The electrical impulses may happen too fast, too slowly, or erratically – causing the heart to beat too fast, too slowly, or erratically.

Missed Beat – The heart’s regular rhythm is interrupted by a premature or early beat.

Bradycardia – A slower than normal heart rate (Less than 60 bpm)

Tachycardia – A faster than normal heart rate (Over 100 bpm)

Accidental VPB – Ventricular premature beats (VPB) are single ventricular impulses caused by re-entry within the ventricle or abnormal automaticity of ventricular cells.

VPB Trigeminy – 2 normal (sinus) beats followed by a VPB

VPB Bigeminy – 1 normal (sinus) beat followed by a VPB

VPB Couple – 2 consecutive VPBs

VPB Runs of 3 – 3 VPBs

VPB Runs of 4 – 4 VPBs

VPB RonT – A Ventricular premature beats so early in the cardiac cycle that it falls on the apex of the preceding T wave.

ST elevation – The ST segment is abnormally high above the baseline. The ST segment corresponds to a period of ventricular contraction.

ST depression – The ST segment is abnormally low below the baseline.

https://sonohealth.org/?fbclid=IwAR24fux_JQRCSbI4QAdh3cCzQPUZ7zBDQaVjhnY5KMCs7yG1RiEYsIuucMk#howitworks

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #486 on: January 11, 2019, 04:00:24 AM »
Soms kan mens nie anders as om die draak te steek met struikelblokke en slaggate wat kroniese toestande meebring op jou lewenspad. Vandag hierdie plasing raakgelees by een van ons hartversaking-ondersteuningsgroepe op FB.

 :icon_biggrin: So gepas  :evil6:




Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #487 on: January 14, 2019, 01:10:00 AM »
Nuut gediagnoseer met PH? Maak asseblief seker dat jy betroubare bronne gebruik as jy soek na inligting. Daar is skrikwekkende, verouderde inligting op die internet wat onnodige spanning gaan meebring terwyl jy reeds genoeg kommer ervaar in die verwerking en onsekerheid na diagnose.

https://phassociation.org/?fbclid=IwAR2EfRBS2SJphc64EQEGV7c1T86Y-b8H3O_b5Z91ZzRL0A6AKH4tYkMfNFY

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #488 on: January 23, 2019, 02:52:37 AM »
Gevaar van inwendige bloeding tydens die gebruik van warfarin

Dankbaar dat my ervaring met hierdie newe effek nie 'n baie lelike nadraai gemaak het nie! Die belangrikheid van op jou hoede wees ten alle tye vir enige tekens van inwendige bloeding vanuit enige liggaamsopening kan nie genoeg benadruk word nie!

Ek het Sondagnag wakker geword met intense maagkrampe wat versprei het na my niere en bene. Die afgelope maande was ek geteister met ongemaklik swelling op my maag veral, selfs ligte aanraking of kledingstukke wat noupassend is, was pynvol. Toegeskryf aan simptome van hartversaking en PH, het ek dit aanvaar as nog 'n ongemak op die pad na 'n nuwe normaal.

Die krampe het vererger en ek het naar en duiselig geword. Skielik begin opgooi. Tot my skok was dit elke keer skoon bloed.

Ek was in soveel pyn dat die gevaar van inwendige bloeding nie eers 'n gedagte was nie. Die dokter het daarna sonder om doekies om te draai vir my die gevaar van hierdie tipe bloeding terwyl jy behandel word met warfarin, uitgelig en verduidelik. Sou daar in die vervolg enige bloeding wees, selfs net 'n teelepeltjie - MOET ons onmiddelik die ambulans kontak en noem dat ek warfarin gebruik en verduidelik wat gebeur het. Ons plaaslike hospitaaltjie is nie toegerus om so 'n noodgeval te behandel nie. Ons naaste stad met groot hospitale is 'n uur se ry van ons af wat die situasie vererger.

Gister het die dokter weereens sy tyd geneem om die erns van die situasie ook aan Outop te verduidelik. Ons het 'n kaartjie ontvang waarin al my mediese besonderhede en sy persoonlike telefoonnommer op is, wat dan aan die ambulanspersoneel gegee moet word sodat hy met hulle kan kommunikeer tot ons by die hospitaal is.

Die menslikheid en omgee was vir ons 'n riem onder die hart.  Hy het weer klem geplaas op die feit dat omstandighede in 'n ommesientjie kan verander en die bloeding fataal kan word.

Ons moet onthou dat nie al die simptome wat ons ervaar toegeskryf kan word aan die asemdief nie! Ongelukkig is inwendige bloeding 'n welbekende, gedokumenteerde en lewensbedreigende newe effek van warfarin.

Vir meer inligting rakende warfarin:

https://healthywa.wa.gov.au/Articles/U_Z/Warfarin-and-risk-of-bleeding
https://www.heart.org/en/health-topics/arrhythmia/prevention--treatment-of-arrhythmia/a-patients-guide-to-taking-warfarin














« Last Edit: January 28, 2019, 11:32:11 PM by Meraai vannie Baai »

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #489 on: January 23, 2019, 08:02:29 AM »
Dankie weereens vir goeie inligting.  Jy laat elke haar op my lyf regop staan as ek hoor van jou noue ontkomings. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #490 on: January 23, 2019, 09:45:59 AM »
Jy veg self jou eie oorlog op die oomblik en so ook Naas, liefste PM. So dra ons elkeen aan 'n kruisie en probeer ons bes om positief te bly en nog voluit te lewe soos omstandighede ons toelaat.

Die volgende twee weke gaan dit dol gaan by ons tussen bloedtoetse en dokters afsprake weer. Ons gaan ook van more tot Saterdag 'n bietjie weg vir Outop se verjaardag.

Moet se ek was vandag redelik tranerig  :icon_bigsmurf: en probeer die nuwe verwikkelinge verwerk sonder om op hol te gaan.

Intussen het ek 'n tand gebreek en moet ons nou more 'n tandarts in die stad vind wat bereid is om dit uit te sny. Die warfarin moet drie dae voor die tyd gestop word, dan bloedtoets doen om te sien of dit op 'n veilige stollingsfaktor is voor hulle enigsins kan werk maak van die gedoente. Antibiotika voorskrif is darem al gekry so die wiel is aan die rol.

Ons gaan dus vir 'n ruk stil wees. Pas julle self mooi op assebliefie. Aan ons lesers, kontak jou mediese span en maak seker dat jy op hoogte is van wat om te doen sou daar enige tekens van inwendige bloeding bespeur word!

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #491 on: January 23, 2019, 10:13:08 AM »
It never pains but it roars!  Sterkte my ou sussie en groot geluk met Outoppie se verjaarsdag.  Ek glo en vertrou dat julle 'n pragtige nuwe lewensjaar saam sal geniet.  Mag julle net gesondheid en krag ontvang.  Ons is almal baie lief vir julle. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #492 on: January 23, 2019, 10:15:50 AM »
 :love7: :toothy4: :toothy4: :notworthy: Opregte dank. Liefde wederkerig.

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #493 on: January 28, 2019, 12:04:56 AM »
Rottegif en tandheelkunde - 'n bekvol ne!  :evil6:

Meeste PH'ers wat op bloedverdunners is sal kan getuig dat jy nie net by 'n tandarts kan instap met 'stop of trek asseblief'. Sommiges sal reguit vir jou vertel hulle raak nie eers met 'n tang aan jou as jy nie jou warfarin ten minste tot op 'n INR vlak van 1.8 op swart en wit kan wys nie en vooraf antibiotika behandeling ontvang het nie.

Genadiglik het ons toe Donderdag oppad kus toe, gou manlief se tandarts besoek met ons versoek van 'trek asseblief'. X-strale geneem en tannie Tandarts het ons mooi laat verstaan sy sien kans AS bla bla bla.... en indien sy sien dat daar diep gesny moet word, stop sy blykbaar net daar, wat vir ons baie gerusstellend was.

Verwys my na 'n mondspesialis by die hospitaal waar hulle toegerus is vir noodgevalle sou daar onbeheerbare bloeding plaasvind in die proses. Die antwoord het ons verwag en was voorbereid. Afsprake vir beide reeds gereel. Antibiotika getrou gesluk. Warfarin word van vandag af gestop. Woensdag bloedtoets. Donderdagoggend uitslae en dan tandarts toe. Hou asseblief styf duimvas dat die bloedvlakke voldoen aan haar vereiste en dat alles vlot verloop!
« Last Edit: January 28, 2019, 11:34:12 PM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #494 on: January 28, 2019, 11:28:28 PM »
Minder algemene oorsake van bloeding tydens hoes of brakings:

'n Long embolisme ('n bloedklont in die longe) - dit veroorsaak gewoonlik skielike benoudheid en borspyn.

Pulmonale edeem (vloeistof in die longe) - jou sputum sal pienk en skuim wees, en dit kom gewoonlik voor by mense met voorafgaande hartprobleme.

Longkanker - dit is meer waarskynlik as jy meer as 40 jaar oud is en rook

Tuberkulose (TB) - 'n ernstige longinfeksie wat verband hou met koors en sweet; Dit word al meer algemeen in die UK, maar kan met langtermyn antibiotika behandel word.

Kanker van die keel of windpyp.

Gebruik van anti-stolmiddels - medikasie wat help om jou bloedstolling te vertraag, soos warfarin, rivaroxaban of dabigatran.

Algemene oorsake van bloeding in die mond:
Bloeding in die mond word dikwels veroorsaak deur mondsere, tandvleis (periodontale) siekte, of deur 'n lae bloedplaatjie telling (selle wat die bloed help klont).

Daaglikse aksies soos borsel of flos van tande kan bloeding veroorsaak.

Newe-effekte van chemo of bestraling kan 'n droë mond of mondsere insluit, wat ook kan bloei.

Vir meer inligting oor bloeiende tandvleise:
https://www.healthline.com/symptom/bleeding-gums
« Last Edit: January 29, 2019, 12:00:49 PM by Meraai vannie Baai »