Voorstelle en klagtes > Waar is jy?

Gaan bietjie wegloop vir paar dae

<< < (2/10) > >>

PM:
Nog 'n welkom terug Raaitjie.  Hoe het alles afgeloop en het julle al 'n uitslag?

Meraai vannie Baai:
Uitslag gekry matertjie. Skiesie ek moes al soveel keer vir die familie dit oordra voel my ek klaag van lig tot donker  :icon_bigsmurf:

Ongelooflik soos dit klink is die 'gaatjie' wat in die ander scans gesien word 'n 'ulcer' of een of ander letsel. Die oorsprong van die klontjies ontstaan in die linkerbeen wanneer dit reguit gehou word.  :icon_scratch: Dog eers ons hoor verkeerd. Maak meer sin as dit gebuig is. Maar die ou seg nee die toetse wys die oomblik as dit reguit is, word die bloedtoevoer toetentaal en al afgesny; vorm daar klontjies wat dan natuurlik reguit na die liggaam se sif (longe) gaan.

Die nare klontjies in die longe veroorsaak drukking wat weer na die hartkamer versprei. Een bose kringloop se die kardioloog.

Weens die hoe drukking op die oomblik in die longe kan hy nog nie die probleem in die been oplos nie. Ongelukkig kan ek nie van die warfarin afgaan en op die nuwe bloedverdunners geplaas word voor die drukking normaal is in longe en hart.

Kardioloog reken dit sal twee maande neem met medikasie en sal dan gereeld gemonitor word sodat hulle die been kan 'fieks'. Daarna is ek so goed soos nuut  :hello2: :notworthy: :love7:

PM:
Dit klink vir my na goeie nuus Raaitjie.  Nou weet julle tenminste presies wat die oorsaak is en dit is nie 'n gaatjie in die hart nie.  Dit sal nog tyd neem, maar dit klink vir my baie hoopvol en dat daar 'n  oplossing is.  Lees ek verkeerd?

Meraai vannie Baai:
Besliste oplossing :notworthy: Nou moet ek net geduld aanleer en opdragte getrou uitvoer. Twee maande klink lank maar tyd vlieg so gou eintlik ne. Menslik wil jy mos maar sommer alles nou kant en klaar gedaan kry en jou lewe so normaal moontlik weer hervat.

PM:
Vertel jy vir my?   :icon_biggrin:  Seg iemand toe mos vir my alles gebeur met 'n doel, en ja, ons huis het weggespoel met 'n doel, maar watter doel?  Antwoord ek toe so ewe, dit was om my geduld aan te
 leer!   :icon_biggrin:
Twee maande vlieg verby soos 'n droom.  Ek is nou so geduldig, ek weet dat ons nie eers 'n kans staan om 'n antwoord te kry voor oor drie maande nie.  Sien jy, dit het gewerk.   :icon_biggrin: Dan kan ons begin om die huis reg te maak en so middel 2013 kan ons dalk begin resultate sien.   :hello2:
Ag my liewe vriendin, ek weet alles sal regkom met tyd.  Ons moet net Tyd tyd gee.  Ek is baie verlig dat dit toe nie so ernstig was as waarvoor ons gevrees het nie. Dit is net die stres en die vrees wat 'n mens "bonkers" maak.
Ek is vol vertroue dat alles binnekort weer reg sal wees.   

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version